reklama

Kerio spustilo rozšířenou technickou podporu

Společnost Kerio Technologies dnes oznámila, že v rámci zkvalitňování technické a produktové podpory pro své partnery a zákazníky rozšiřuje provozní dobu telefonické technické podpory na 24 hodin denně, od pondělí do pátku greenwichského středního času (GMT). Oddělení technické podpory čtyř lokálních kanceláří Kerio v USA, Velké Británii, České republice a Austrálii vytvoří frontu, která bude rozšířenou podporu poskytovat celosvětově. Zákazníci budou interně přesměrováni do kanceláře, která je v daném čase otevřená, a nebudou muset připlácet za mezinárodní volání.

„Kerio má v současnosti již více než 50 000 zákazníku ve všech regionech světa“, uvedl Josef Zachariáš, VP pro technickou podporu a školení společnosti Kerio Technologies. „Díky neustálému růstu počtu zákazníků jsme si stále více uvědomovali potřebu rozšířit úroveň poskytované technické podpory. Naši partneři a zákazníci tak díky rozšířené telefonické podpoře získávají jistotu, že v případě potřeby je Kerio vždy po ruce a oni dostanou nejlepší možnou asistenci.“

Zákazníci i partneři budou nadále volat na telefonní čísla jejich lokálního zastoupení Kerio. V rámci standardních pracovních hodin bude technická podpora poskytovaná v příslušném místním jazyce. V případě, že zákazník zavolá na číslo kanceláře s místním jazykem jiným, než anglickým, v čase mimo standardních pracovních hodin, systém mu nabídne možnost přesměrování hovoru do pobočky Kerio, která je v tom čase otevřená. Pokud se volající rozhodne pokračovat, bude jeho hovor přesměrován na anglicky mluvícího pracovníka technické podpory. Volání uskutečněná mimo standardní pracovní dobu v anglicky mluvících zemích budou přesměrována automaticky.

Kromě rozšířené telefonické technické podpory mohou zákazníci zadávat požadavky na technickou podporu online na adrese support.kerio.cz.

Témata článku: Kerio

reklama