KASA na Slovensku: vítězství na celé čáře!

HEJ.sk boduje! Zatímco na českém internetovém trhu hypermarketů zaujímá společnost EUROCOMM Group s.r.o., provozovatel obchodního serveru KASA.cz, druhou pozici, její slovenská pobočka - HEJ.sk je ve své zemi suverénní jedničkou!

Přestože na slovenský internetový trh postupně expandují stále další, mimo jiné i české internetové obchody a konkurenční tlak tak sílí, zůstává u našich sousedů HEJ.sk neporaženým vůdcem. Centrum HEJ.sk začalo na Slovensku působit, jako první ze zahraničních internetových obchodů, již v roce 2003. „Nejen brzký začátek, ale především nadstandardní edukace zákazníků nám pomohli dosáhnout dnešních úspěchů,“ říká Martin Kasa, výkonný ředitel EUROCOMM Group s.r.o. „Bylo a je to totiž právě naše obchodní centrum HEJ.sk, kdo učil a stále učí slovenské spotřebitele nakupovat na internetu. Zákazník tak má příležitost si zdarma a bez rizika vyzkoušet plnohodnotný nákup včetně převzetí zboží. Nakupování na internetu si tak může vyzkoušet skutečně každý,“ dodává Pavel Gall, ředitel provozu HEJ.sk. Tato snaha byla aktivně přijata tisíci zákazníky a velmi ceněna novinářskou a odbornou veřejností. Své místo našla i v médiích, ať už jde o televizi, rozhlas, tisk či internet.

Připravit HEJ.sk o prvenství na internetovém trhu Slovenska, tak jistě nebude lehké. „Naše tvrzení jsme si ověřili i akcí pro zákazníky, která byla realizována během letošních prázdnin, konkrétně v období od 14.července do 14. srpna 2005. Rozhodli jsme se riskovat v době tolik neoblíbené obchodníky. A risk se vyplatil. Tento jediný měsíc nám přinesl obrat ve výši 10 354 000 slovenských korun,“ říká Martin Kasa, spolumajitel HEJ.sk.

Celkově se však jedná pouze zlomek úspěchů HEJ.sk. Oproti loňskému roku zaznamenal tento internetový obchod nárůst obratu v období prázdnin o neuvěřitelných 345 procent! „Výsledný obrat pro tento rok odhadujeme na více než 100 milionů slovenských korun,“ uvedl Martin Kasa. Kdo se na obratu nejvíc podílí? „Stejně jako v České republice jsou to obyvatelé hlavního města a jeho okolí. Přímo Bratislavané se podílí na obratu HEJ.sk 23,07 procenty,  obyvatelé Bratislavského kraje, tedy okolí Bratislavy, dokonce 28,67 procenty. Na dalším místě je překvapivě Košický kraj s 21,41 procenty. Menší podíly náleží například kraji Žilina se 14,91 procenty, či Zvolenskému kraji s 11,94 procenty,“ vysvětluje Martin Kasa.

 

Expanze do zahraničí pokračuje

Společnost EUROCOMM Group s.r.o. neslaví úspěchy pouze na Slovenském trhu. Velkým příslibem je úspěšné spuštění obchodu v Polsku (EUKASA.pl), a dokonce i v Německu (EUKASA.de), kde je konkurence více než silná. Oba servery odstartovaly svoji činnost v průběhu prázdninových měsíců.

„Do konce roku 2005 chceme nové pobočky naplno nastartovat a zjistit specifika daných trhů na vlastní kůži. Cílem příštího roku je již plnohodnotný provoz a ziskovost poboček, stejně jako je tomu nyní v ČR a SR,“ říká Martin Kasa. „Zejména v Polsku chceme velmi brzy dosáhnout výrazného postavení na trhu v duchu současných poboček, české a slovenské,“ uzavírá Martin Kasa.

Témata článku: Martin

Nejnovější komentáře

Přidat příspěvek