reklama

Karsa Technologies přichází na trh s inovativní fulltextovou komponentou

Společnost Karsa Technologies, s. r. o., dodavatel profesionálních řešení pro e-shopy, uvádí na trh zcela bezkonkurenční vyhledávací produkt Karsa Fulltext. Nová fulltextová komponenta umožňuje pohodlným způsobem umístit na webové či desktopové aplikace sofistikované fulltextové hledání, které nabízí široké možnosti nastavení vah nad hledanými daty.

Nový produkt Karsa Fulltext poskytuje svým uživatelům možnost rychle a jednoduše vytvořit fulltextové hledání srovnatelné s významnými světovými vyhledávači. Špičková vyhledávací komponenta má vysoce flexibilní využití, je určena pro elektronické obchody, webové prezentace, zpravodajské portály či účetní programy. Precizní možnosti nastavení vah pro jednotlivá indexovaná pole umožňují maximálně přizpůsobit vyhledávání podle povahy aplikace a potřeb uživatelů.

Účelem naší nové vyhledávací komponenty je usnadnit práci všem vlastníkům a vývojářům webových aplikací. Toto moderní řešení umožňuje nasadit nadstandardní fulltextové vyhledávání do aplikace nenáročným způsobem, bez hlubších znalostí jazyka SQL,“ uvedl Michal Ježek, spolumajitel společnosti Karsa Technologies. „Karsa Fulltext je ojedinělým řešením na tuzemském trhu, protože sami uživatelé pomocí intuitivního ovládaní nastavují parametry vyhledávání podle jejich potřeb,“doplnil Ježek.

Vysokou funkčnost samotného vyhledávání zajišťuje přehledný desktopový manager pro správu a webové komponenty. Fulltext Manager umožňuje nastavení vah nad hledanými daty a volbu parametrů pro filtrování výsledků, což zjednodušuje orientaci při vyhledávání. Inovativní webové komponenty slouží k zobrazení výsledků na webových stránkách. Obsahují rychlé ajaxové načítání výsledků hledání, zajišťují jejich třídění či ukládání historie vyhledávání. Karsa Fulltext rovněž umožňuje hledaná slova ohýbat a skloňovat.

„V jednoduchosti vyhledávání vidíme budoucnost internetu. Systém jsme proto vyvinuli tak, aby plně vyhovoval moderním uživatelům. Naše fulltextová komponenta umožňuje u každého sloupce v jednotlivých tabulkách nastavit až 9 rozdílných položek, cožpřináší oproti klasickému fulltextu obrovský kvalitativní rozdíl ve výsledcích hledání,“ vysvětlil Michal Ježek.

Produkt Karsa Fulltext je nabízen v pěti cenových variantách, které se liší počtem instalací, množstvím servisních požadavků či uvedením loga u výsledků vyhledávání. Základní variantu lze v současné době pořídit za akční cenu 14 900 Kč bez DPH.

reklama