reklama

KARAT Konference letos přilákala rekordní počet účastníků!

Ve čtvrtek 17. 6. 2010 proběhlo v kongresovém centru hotelu Holiday Inn Brno tradiční setkání uživatelů informačního systému KARAT, letos poprvé pod názvem KARAT Konference 2010, jehož hlavním cílem byla prezentace nové verze a také směru, kterým se bude vývoj KARATu v nadcházejících letech ubírat.

Na konferenci bylo mimo jiné prezentováno:

  • napojení IS KARAT na datové schránky a datový trezor,
  • elektronická komunikace prostřednictvím podepsaných souborů (PDF, ISDOC),
  • elektronická komunikace s FÚ,
  • možnosti otevřených překladových slovníků IS KARAT,
  • projektové řízení prostřednictvím IS KARAT,
  • propojení IS KARAT s podnikovými portály (ukázky z realizovaných projektů),
  • napojení IS KARAT na externí zařízení (Data Collection Application KARAT),
  • napojení na insolvenční rejstřík,
  • řešení e-shopu s on-line propojením na IS KARAT s příklady z praxe,
  • nové možnosti kalkulace zakázek a jejich řízení,
  • praktické využití modulů Servis, Půjčovna a Reklamace.

Letošního setkání se zúčastnilo více jak 150 zástupců uživatelů informačního systému KARAT.

„Velmi mě těší, že si uživatelé informačního systému KARAT stále více uvědomují, že právě informace a tedy informační systém je jedním z hlavních nositelů přidané hodnoty celé společnosti a významně napomáhá zajištění konkurenceschopnosti na dnešním trhu. Neodpustím si v této souvislosti jednu klasickou větu: ,Bez informací bychom nebyli.‘ A právě v dnešní době tento slogan nabývá stále více na svém významu. Z osobních rozhovorů s mnohými zákazníky mám potvrzeno, že účast na konferenci považují za velmi přínosnou a velmi kladně také hodnotí tematický obsah celé konference,“ říká Marcel Herman, Servis Director KARAT Software a.s.

Témata článku: Karat, Holiday Inn, Holiday

reklama