reklama

KAKTUS Software vytvořil nový software pro Panasonic

Společnost KAKTUS Software, poskytovatel softwarových řešení a služeb v oblasti informačních technologií, oznámila, že uvedla do provozu novou verzi systému evidence záručních oprav Panaservis společnosti PANASONIC CZECH REPUBLIC, s.r.o.. Jedná se již o jeho druhou generaci, která vznikla na základě dlouhodobé vzájemné spolupráce obou společností.

Primární změnou oproti první generaci byla konverze z nativní aplikace na webové řešení. Zároveň byl Panaservis propojen se systémem SAP, což nyní umožňuje online spolupráci s dalšími systémy a tím zvyšuje efektivitu kontroly prováděných oprav. Aktuální verze systému Panaservis obsahuje základní moduly pokrývající primární správu servisních událostí a dále zde byly integrovány moduly pro komunikaci s kurýrními službami. V rámci další fáze projektu bude následovat vývoj a integrace komunikačních modulů pro automatizaci transferu dat.

Panaservis je plně uživatelsky integrován do stávajícího mezinárodního systému společnosti PANASONIC. Systém byl vyvíjen po dobu pěti měsíců v prostředí .NET za použití programovacího jazyka C# a databázového serveru SQL 2005.

„Věřím, že finální podoba celého systému včetně plánovaných modulů umožní mnohem jednodušší a zejména rychlejší řešení záručního i pozáručního servisu pro konečné zákazníky, a tím výrazně přispěje k jejich spokojenosti se službami společnosti PANASONIC CZECH REPUBLIC, s.r.o.“, řekl Dalibor Němec, technický ředitel společnosti KAKTUS Software.

Témata článku: Czech Republic, Panasonic, Evidence

Nejnovější komentáře

Přidat příspěvek
reklama
reklama