reklama

KAKTUS Software vytvoří řešení HelpDesk pro Microsoft SharePoint

Praha, 31. července 2006 – Společnost KAKTUS Software, poskytovatel softwarových řešení a služeb v oblasti informačních technologií, vytváří helpdeskové řešení pro novou verzi systému Microsoft SharePoint Portal Server 2007 (SPPS 2007), který bude na český trh uveden přibližně na podzim tohoto roku. Helpdesková aplikace umožní uživatelům SPPS 2007 zaznamenat jakýkoliv svůj problém, k jehož rychlému vyřešení se následně automaticky spustí standardní procesy a postupy.

K dispozici budou dvě rozhraní: (1) vlastní HelpDesk v prostředí SPPS 2007 pro uživatele SharePointu nebo  (2) anonymní přístup přes Internet. Veškeré problémy a požadavky, které budou zaznamenány do HelpDesku, budou běžné dokumenty, na která budou mimo jiné platit obecná pravidla produktu SharePoint. Uživatelé si tyto dokumenty budou moci  zobrazovat ve vlastních složkách, vytvářet vlastní workflow apod. 

 

Spolupráce na projektu SharePoint je dalším krokem v pokračujícím partnerství mezi společnostmi KAKTUS Software a Microsoft. Jedním ze společných projektů bylo např. nedávno ohlášené  začlenění produktu Jurisdicon do kancelářského balíku Microsoft Office.

 

O KAKTUS Software

KAKTUS Software je dynamicky se rozvíjejícím softwarovým developerem. Od svého založení v roce 1997 poskytuje profesionální služby a vyvíjí technologicky vyspělý software s hlavním důrazem na systémy založené na internetových a intranetových technologiích. V rámci vývoje softwaru společnost KAKTUS Software úzce spolupracuje s předními technologickými partnery, například společnostmi Microsoft a Oracle. Svá řešení poskytuje podnikům a organizacím z nejrůznějších odvětví, namátkou lze jmenovat Uniqa Pojišťovnu, Panasonic, Kooperativu, Czech-In, DHL, Městský úřad Prahy 1, Hospodářskou komoru a mnoho dalších. Více informací o společnosti lze nalézt na www.kaktus.cz.

Témata článku: Software, Microsoft, DHL

Nejnovější komentáře

Přidat příspěvek
reklama
reklama