reklama

Kaktus Software s řešením Help Desk pro Microsoft SharePoint

Praha, 7. prosince 2006 – Společnost KAKTUS Software, poskytovatel softwarových řešení a služeb v oblasti informačních technologií, vytvořila helpdeskové řešení pro nový systém Microsoft Office SharePoint Portal Server 2007, jehož česká verze bude na trh uvedena počátkem příštího roku. Help Desk pro Microsoft Office SharePoint 2007 je webová aplikace integrálně napojená na SharePoint, která umožňuje přehledným a komfortním způsobem řešit problémy a požadavky uživatelů.

Primárním cílem aplikace je sběr a monitoring požadavků a poruch hlášených uživateli a jejich řešení odpovědnými pracovníky. Help Desk pro Microsoft Office SharePoint 2007 splňuje veškeré požadavky a nároky na moderní helpdeskový systém, jež navíc uživateli dovoluje vybrat ze čtyř různých způsobů řešení požadavků (standardní, zrychlený, sériový, paralelní).

 

Aplikace Help Desk pro SharePoint 2007 například  umožňuje napojení na MS Office, využití Web Parts, tvorbu statistických výstupů, integrované vyhledávání, využití Windows Workflow Foundation a centrální správu uživatelů. Vedle toho existuje možnost pracovat s daty z aplikace Help Desk i v jiných aplikacích SharePoint.

 

Podniky a organizace mají díky helpdeskové aplikaci dokonalý přehled o vložených požadavcích a způsobu jejich řešení, mohou statisticky vyhodnocovat řešení jednotlivých požadavků či  snadno propojit řešení s ostatními systémy, a tím zefektivnit řízení vnitropodnikových procesů. Uživatelé zase mohou dosáhnout rychlého a snadného řešení požadavku díky možnosti tento požadavek dokonale popsat, vložit přílohy a navrhnout prioritu řešení bez nutnosti detailnější znalosti aplikace. Řešení zadaného požadavku lze průběžně sledovat a zároveň je k dispozici automatické zasílání informací o aktuálním stavu řešení.

 

„Projekt vytvoření aplikace Help Desk pro nový SharePoint je dalším krokem v pokračující spolupráci mezi společnostmi KAKTUS Software a Microsoft,“ řekl David Kalous, managing director KAKTUS Software. „Toto partnerství bylo mimo jiné letos potvrzeno udělením prestižního titulu Microsoft Gold Certified Partner naší společnosti.“


O KAKTUS Software

KAKTUS Software je dynamicky se rozvíjejícím softwarovým developerem. Od svého založení v roce 1997 poskytuje profesionální služby a vyvíjí technologicky vyspělý software s hlavním důrazem na systémy založené na internetových a intranetových technologiích. V rámci vývoje softwaru společnost KAKTUS Software úzce spolupracuje s předními technologickými partnery, například společnostmi Microsoft a Oracle. Svá řešení poskytuje podnikům a organizacím z nejrůznějších odvětví, namátkou lze jmenovat Uniqa Pojišťovnu, Panasonic, Kooperativu, Callin, Czech-In, DHL, Městský úřad Prahy 1, Hospodářskou komoru a mnoho dalších. Více informací o společnosti lze nalézt na www.kaktus.cz.

 

Pro získání podrobnějších informací prosím kontaktujte:

 

Jindra Landová                                                           Miroslav Fribert

KAKTUS Software                                                    Myr Communication

tel: +420 272 108 205                                                tel.: +420 281 983 184

e-mail: jlandova@kaktus.cz                                         e-mail: miroslav@myr.cz

www.kaktus.cz

Témata článku: Software, Microsoft, Simple, Wrap, Help, Parts, DHL

1 komentář

Nejnovější komentáře

  • rumburak 27. 2. 2007 12:09:27
    nasel jsem nejake informace na www.myjira.com máte s tím někdo zkušenosti?...
reklama
reklama