reklama

KAKTUS Software podporuje soutěž o nový grafický návrh webových stránek pro Nadaci Terezy Maxové

Praha, 14. února 2007 – Nadace Terezy Maxové a společnost KAKTUS Software, společně s mediálním partnerem, časopisem Computerworld, oznamují vyhlášení veřejné soutěže na nový grafický návrh webové prezentace Nadace Terezy Maxové. Soutěž nese název Zlatý kaktus s podtitulem „Namalujte dětem hezčí život“

Nadace Terezy Maxové byla před deseti lety založena slavnou českou topmodelkou s cílem všestranné podpory a pomoci opuštěným dětem. Pod svým patronátem má přibližně 20 000 dětí vyrůstajících v prostředí ústavní či náhradní rodinné péče v České republice Po celou dobu své působnosti nadace uváděla v život jednoduché motto:  konkrétní dítě – konkrétní potřeba – konkrétní dárce. To se stalo hlavním krédem rozsáhlé charitativní  činnosti.

„V tomto roce oslavíme 10 let  své existence a u příležitosti tohoto významného výročí jsme se za podpory svých partnerů rozhodli vyhlásit soutěž  s názvem Zlatý kaktus,“ řekla Tereza Maxová. „Je naším přáním, abychom touto soutěží oslovili co nejvíce talentovaných tvůrců webových stránek, kteří nás mohou podpořit v našem úsilí o ještě lepší prezentaci dobročinných aktivit a tím pádem i o účinnější pomoc opuštěným dětem.“

Soutěž, která je zahájena dnešním dnem, tj. 14. února 2007, potrvá do 30. března 2007 do 12:00 hod. Každý návrh bude umístěn na stránkách serveru www.zlatykaktus.cz a bude předmětem hlasování veřejnosti. Pod každým zaslaným a umístěným návrhem bude zobrazen počet hlasů udělených tomuto návrhu.

Témata článku: Software, Motto

Nejnovější komentáře

Přidat příspěvek
reklama
reklama