Jak přispěje RFID k rozvoji retailu?

Kde hledat nové příležitosti pro rozvoj obchodu, zvýšení tržeb a spokojenosti zákazníků? Co navíc nabízí RFID technologie oproti čárovým kódům? Jaký je aktuální stav a možnosti RFID? Jaké jsou dosavadní zkušenosti a výsledky projektů u nás a ve světě?

RFID technologie, kdysi mystický fenomén, se pomalu stávají realitou průmyslu, logistiky a obchodu. Inventura během pár minut, 100% dosledovatelnost, dokonalý přehled o zboží v prodejnách a skladech až na úroveň jednotlivých položek, eliminace out-of-stock položek, zvýšení automatizace, zefektivnění logistických procesů, snížení chybovosti a nákladů. Jedná se o reálná očekávání od RFID technologie či jen o další bublinu z přívlastkem IT? Představit současné možnosti RFID pro rozvoj retailu a nalézt odpovědi na další otázky související s RFID si klade za cíl seminář RFID in Retail 2007. Seminář se uskuteční ve čtvrtek 5.4.2007 v hotelu CORINTHIA PANORAMA v Praze.

Témata článku: RFID, Panorama, Stock

Nejnovější komentáře

Přidat příspěvek