reklama

ISDN Omega Startujeme za 990.- korun měsíčně

Praha 29. 9. 2005 – Každá společnost, která uvažuje o pořízení vybavení kanceláří, musí zvážit přínos, výhody i náklady, spojené s nákupem. A to platí tím více, čím je společnost menší. Pořízení telefonní ústředny patří mezi složitější kroky, protože výhody často nejsou na první pohled patrné. Toto tvrzení vyvrací současná nabídka Českého Telecomu, který nabízí v rámci balíčkových řešení osvědčenou telefonní ústřednu ATEUS-OMEGA od českého výrobce 2N TELEKOMUNIKACE spolu s přípojkou euroISDN již za dvanáct splátek 990 korun měsíčně.

Funkční řešení kombinace ústředny, telefonů a služeb přitom uživateli přináší několik výrazných výhod. Přípojka euroISDN, stejně jako ústředna sama totiž podporují službu zobrazení čísla volajícího na telefonu. Uživatele tedy nejen vidí, kdo mu momentálně volá, ale na svém telefonu může mít také přehled o promeškaných hovorech. Po návratu do kanceláře tedy může zavolat zpět na číslo ze seznamu a dotaz vyřídit.  Díky tomu se žádný důležitý hovor od zákazníka nebo partnera neztratí nebo nezůstane nevyřízen.

Tuto klíčovou výhodu doplňuje řada dalších nástrojů pro optimalizaci nákladů, včetně připojení CRM aplikace ATEUS-Contact Manager. Ta díky spojení záznamů zákaznické databáze a komunikace i malé firmě umožní poskytovat profesionální služby širokému spektru zákazníků. Spolu s ústřednou je dodávána třicetidenní zkušební verze zdarma. Ústřednu je samozřejmě možné dále rozšiřovat.

Zákazníkům Český Telecom nabízí celkem 3 balíčky v řadě ISDN OMEGA Startujeme, ISDN Omega Stoupáme a ISDN OMEGA Rosteme v různých kapacitách. K posledním dvěma jsou jako bonus dodávány jeden či dva bezdrátové telefony zdarma.

Pro zákazníky je atraktivní také cena. V případě balíčku ISDN OMEGA Rosteme se dvěma ISDN linkami, 16-ti pobočkami a dvěma telefony je měsíční splátka 3333 korun, takže pořizovací náklady nepřekročí průměrnou cenu dvou nádrží benzinu. U balíčku ISDN OMEGA startujeme je cena stlačena na 12 x 990 Kč, které si může dovolit skutečně každá firma nebo kancelář.

Ústředny Ateus Omega nabízejí v těchto balíčcích podle varianty 1 až 2 vstupní linky ISDN, 6 až 16 vnitřních analogových linek, LCR šetřící automat, který volání přesměruje do telefonní sítě Českého Telecomu či do sítí, které jsou výhodné pro volajícího (ústřednu lze dovybavit i GSM modulem), možnost rozšíření až na 56 portů a přehledový panel na PC. Více informací o poskytovaném řešení lze získat na lince 800 17 17 17 nebo na internetu:  www.telecom.cz/omegasplatky.

Témata článku: Omega

Nejnovější komentáře

Přidat příspěvek
reklama
reklama