Investice 300 000 liber do klíčové IT a komunikační techniky

26. června 2007 - Společnost BT dnes oznámila zahájení trojletého partnerství s britskou pobočkou Červeného kříže, které má napomoci obětem katastrof po celém světě.  British Telecom, první globální komunikační společnost, která se kdy v tomto ohledu spojila s britskou pobočkou Červeného kříže, poskytne na podporu tohoto programu každoročně 100 000 liber. Plody tohoto partnerství ve formě aktivní humanitární pomoci po celém světě ocení komunity postižené čím dál častějšími přírodními katastrofami, válkami a dalšími sociálními, politickými a ekonomickými faktory.
Za tyto prostředky se nakoupí zejména nezbytné satelitní telefony, IT výbava a GPS systémy pro vozidla humanitárních pracovníků po celém světě. Podpora BT pomůže zvýšit rychlost a tempo nasazení jednotek rychlého nasazení Červeného kříže (tzv. ERU). To je čím dál důležitější, neboť roste počet globálních katastrof i poptávka po rychlejším přístupu k informacím.

S pomocí BT mohou být jednotky ERU v terénu během 24/48 hodin a v prvních fázích krizové situace zřídit do hodiny spojení. BT rovněž prostřednictvím dobrovolnických programů věnuje know-how a dovednosti svých zaměstnanců a bude financovat jejich výcvikový program.

Jen v samotném roce 2006 britská pobočka Červeného kříže zareagovala na 16 katastrof po celém světě včetně zemětřesení na Jávě, hladomor v Keni, Etiopii a Somálsku; záplav v Rumunsku, Bulharsku, Srbsku a Černé Hoře; sesuvů rozbahněné půdy na Filipínách a na krizi na Středním východě. 

François Barrault, generální ředitel společnosti BT Global Services, k tomu uvedl: „Problém s humanitární pomocí spočívá v tom, že je často reaktivní a že se sbírky pořádají až po katastrofě. Tady může BT skutečně pomoci. Díky aktivnímu přístupu a financování trojletého programu bude při spolupráci BT a britské pobočky Červeného kříže relevantní výbava i vyškolený personál připraven k okamžitému nasazení kdekoli na světě, kde propukne humanitární krize.“

Sir Nicholas Young, ředitel britské pobočky Červeného kříže, na něj navázal: „Naším cílem je rozšířit kapacitu pomoci obětem katastrof, bez ohledu na to, zda jde o katastrofy přírodní nebo humanitární. Toto partnerství s BT nám umožní zvýšit rychlost a dosah našich týmů rychlého nasazení v terénu – budeme lépe vybaveni k tomu, abychom pomáhali nejohroženějším lidem v krizích po celé Zemi.“

Společnost BT působí ve 170 zemích a humanitární pomoc je důležitou součástí její strategie investic do komunity. Toto partnerství navazuje na stávající aktivity BT v rámci společenské zodpovědnosti firem, na humanitární pomoc prostřednictvím organizace DEC (Disaster Emergency Committee) a na vlastní Tým pro rychlou reakci na krizové situace, který daroval vybavení pro satelitní telefony a know-how instalačních týmů zónám postiženým katastrofami, například po zemětřesení v Pákistánu a po tsunami ve Srí Lance a Indonésii. Toto partnerství je příležitostí k tomu, podělit se vzdělání a technickou odbornost a tím pádem lépe a efektivněji reagovat na katastrofy.

Témata článku: Tsunami, Toto, Emergency, Young, Tempo

Nejnovější komentáře

Přidat příspěvek