Internetový obchod stále roste raketovou rychlostí

Nákup na internetu se v České republice stává stále větším hitem. Zájem o něj totiž stále roste a jde o vůbec nejrychleji rostoucí maloobchodní prodejní kanál. Toto tvrzení mimo jiné podporují také výsledky jednoho z největších domácích internetových obchodních center - KASA.cz, které je provozováno ryze českou společností EUROCOMM Group s.r.o. Jen za první čtvrtletí letošního roku dosáhla obchodní skupina KASA obratu 142.778.759 korun. Celkový meziroční obrat, tedy za období 1.4.2005 až 31.3.2006, pak činí 539.110.491 korun.

„Nárůst obratu mezi prvním čtvrtletím roku 2005 a prvním čtvrtletím letošního roku tak dosáhl neuvěřitelných 82 procent,“ říká Martin Kasa, ředitel společnosti EUROCOMM Group. Vzápětí dodává: “Letošní březen se stal druhým nejúspěšnějším měsícem v historii firmy, hned za prosincem roku 2005.“
Vezmeme-li navíc v úvahu fakt, že tato společnost se  - na rozdíl od předních konkurenčních firem - zabývá výhradně maloobchodem, a skutečnost, že celkový růst celého českého internetového trhu se odhaduje na 30 až 40 procent, jedná se jistě o výsledek více než dobrý.

Přesto internetový obchod KASA.CZ „neusíná na vavřínech“ a dále rozšiřuje služby pro své zákazníky. „V prvním čtvrtletí tohoto roku jsme spustili již tři další, zbrusu nové sekce zboží – knihy, CD a DVD,“ sděluje Martin Kasa. „A v minulém týdnu jsme pak zahájili provoz nové internetové cestovní agentury TRAVELO.cz. Stávají motto společnosti „nakupujte jedním prstem“ se tak rozrostlo o „dovolenou jedním prstem.“

O Internetovém obchodním centru KASA.cz
Centrum http://www.kasa.cz bylo založeno již v roce 1999. Je provozováno ryze českou společností EUROCOMM Group s.r.o., která dnes v ČR zaměstnává více než 30 zaměstnanců. Meziroční obrat skupiny přesáhl 530 milionů korun. KASA.cz nabízí svým zákazníkům kompletní sortiment audio-video, bílého zboží, spotřební elektroniky, foto techniky, sportovního zboží, výpočetní a zahradní techniky, cyklistického a auto-moto zboží, knih, CD, DVD, kosmetiky i  doplňků pro volný čas a zábavu. Jedná se o sortiment více než 600 světových značek. Hlavní předností společnosti je však široká škála přidaných služeb. Společnost působí ve 4 zemích EU. Například obchodní centrum HEJ.sk je bezkonkurenční jedničkou mezi internetovými obchody na Slovensku.

Témata článku: Video, Martin, Moto, Motto

Nejnovější komentáře

Přidat příspěvek