reklama

Internetová reklama ETARGET s tržbami 2,247 miliónu eur

Praha, 23. dubna 2007 - Společnost ETARGET, největší poskytovatel cílené internetové reklamy v ČR, na Slovensku a Maďarsku, zaznamenala tržby za rok 2006 ve výši 2,247 miliónu eur ve všech třech zemích, v nichž v tomto období podnikala. Nárůst tržeb v prvním čtvrtletí 2007 o 216% v porovnání se stejným obdobím roku 2006 svědčí o mohutném rozvoji internetové reklamy v zemích Visegrádské čtyřky. Počet aktivních klientů ETARGETu vzrostl meziročně o 198%.

Jak ve své předpovědi uvádí britská mediální agentura ZenithOptimedia, světový trh internetové reklamy bude v roce 2007 růst nejvíce v našem regionu, ve východní Evropě a na Blízkém Východě. Růst tržeb ETARGETu na Slovensku, v Maďarsku a v České republice je v porovnání s prvním čtvrtletím minulého roku následující:

  • Slovensko – nárůst 222%
  • Maďarsko – 438%
  • Česká republika – 167%

ETARGET roste nepřetržitě už pátý rok. Porovnání tržeb od roku 2003:

  • 2003 – 129 000 EUR
  • 2004 – 729 000 EUR
  • 2005 – 1 274 000 EUR
  • 2006 – 2 247 000 EUR

ETARGET v dubnu vstoupil oficiálně i na rumunský trh a v blízké budoucnosti plánuje dodávat cílenou reklamu také na další trhy v regionu střední Evropy a Balkánu. Dnes ve čtyřech zemích zobrazí více než 2 miliardy reklamních textových odkazů měsíčně celkem na 711 internetových portálech střední a východní Evropy.

Základní pojmy

SEM - Search engine marketing. Zastřešující termín odvětví marketingu, ve kterém působí i ETARGET.

PPC – pay-per-click, placené vyhledávání. Není ani tak názvem, jako spíš principem placení za reklamní odkazy na internetu. Formou PPC mohou být placené i bannery, i když to není zvykem. ETARGET poskytuje své textové odkazy formou PPC – klient neplatí za zobrazení, ale za kliknutí.

Kontextová reklama – tento termín se vztahuje v současnosti nejvíc na reklamní textové odkazy, které se zobrazují v příslušném kontextu k článku.

Nejnovější komentáře

Přidat příspěvek
reklama
reklama