Internet BillBoard mění strukturu

Opava, 5. června – Společnost Internet BillBoard, která nabízí řadu řešení a služeb souvisejících s poskytováním reklamy na internetu, dnes oznámila, že od 1. června rozdělí své aktivity do dvou divizí. První divize s názvem BillBoard bude dále rozvíjet aktivity v oblasti internetových reklamních ploch, druhá divize ponese název BB Elements a bude se věnovat především vývoji technologií a služeb pro správu internetových reklamních kampaní.

BillBoard bude mít ve svém portfoliu jednak služby pod názvem BillBoard Efekt, které provozovatelům internetových serverů umožňují efektivně spravovat, využít a sdílet vlastní reklamní prostor, dále pak služby pro zadavatele reklamy s názvem BillBoard Media, které nabízí kromě výměnného reklamního systému i vytvoření efektivní reklamní kampaně kombinací moderních reklamních formátů na internetu. Tato divize bude mít rovněž zcela novou identitu. Jejím základním prvkem je bublina jako symbol komunikace. Autorem nové grafiky je výtvarník Michal Sobel, který zvítězil ve veřejné internetové soutěži.

Divize BB Tools bude pokračovat ve vývoji technologií a služeb, které dnes patří pod názvem BB Media mezi nejpoužívanější nástroje při správě reklamních ploch a kampaní na českém internetu.

„Rozdělení do dvou divizí je logickým krokem dynamického rozvoje naší firmy,“ uvedl k tomu generální ředitel Internet BillBoard Karel Pavlíček a dodává: „Jen za posledních 12 měsíců narostl počet zaměstnanců z 12 na dnešních 30, spolu s jasným rozdělením kompetencí nám to umožní poskytovat našim zákazníkům mnohem lepší služby.“

Divizní uspořádání nebude mít žádný vliv na majetkovou strukturu společnosti Internet BillBoard, stejně tak zůstávají v platnosti všechny dosavadní kontakty.

Témata článku: Internet, Billboard, Elements

Nejnovější komentáře

Přidat příspěvek