Intel pomohl studiu Disney-Pixar uvařit Ratatouille

SANTA CLARA, USA, 11. září 2007 – Společnost Intel spojila síly s Walt Disney Pictures a Pixar Animation Studios při přípravě animované komedie Ratatouille. Snímek se po uvedení do amerických kin 29. června stal filmem číslo jedna. V Česku se chystá do kin 13. září.

Počítače s technologiemi Intel jsou klíčovým tvůrčím prostředkem digitální mediální tvorby již více než 15 let. Nyní je to poprvé, co Intel spolupracuje se studiem Disney-Pixar* přímo, jako hlavní sponzor propagace.

Ratatouille popisuje dobrodružství krysího mladíka jménem Remy, jehož snem je stát se šéfkuchařem v hlavním městě gurmánů, v Paříži. Komedie se může pochlubit významnými pokroky v animaci. Technologie použité při tvorbě a renderování filmu, procesory Intel® Xeon™ s mikroarchitekturou Intel® Core™, umožnily rozvinout emocionální a vizuální působivost filmu. Stalo se tak díky dalšímu posunu možností počítačové grafiky včetně neobyčejně realistických scén s vodou – říční proud, bubliny a listy knihy, které se po namočení doslova lepí.

Během přípravy filmu Ratatouille čekala studia řada technicky náročných situací. „Pokročilý výpočetní výkon produktů Intel našemu studiu pomohl uvést Ratatouille do života rychleji než kdy dříve, zejména díky 30procentnímu zvýšení výkonu počítačové animace a softwaru zajišťujícího renderování vizuálních efektů. Vzhledem k rychlejšímu vykreslování mohli výtvarníci věnovat více času přípravě realističtějších obrazů, například animované Eiffelovce nebo Remyho okouzlujícímu úsměvu,“ uvedl Greg Brandeau, senior viceprezident pro technologie studia Pixar Animation Studios.

Díky svým inovativním technologiím se Intel stal univerzálním partnerem společnosti Disney a podpořil jak výrobu, tak marketing filmu Ratatouille. „Máme ohromnou radost, že můžeme připravovat první propagační kampaň s Intelem,“ uvedla Cherise McVicar, senior viceprezidentka pro propagaci a mobilní marketing společnosti Disney. „Vítáme spolupráci s takovým význačným hráčem ve světě technologií při propagaci
i získávání zákazníků.“

Stejná technologie Intel Core, která studiu Disney-Pixar zajistila výkon a flexibilitu potřebné ke tvorbě neuvěřitelně realistických scén v Ratatouille, poslouží spotřebitelům ke sledování, výrobě a sdílení vlastních filmů doma i na cestách. „Kouzlo filmu začíná vznikat ve výkonných strojích mimo záběr kamer,“ říká CJ Bruno, ředitel společnosti Intel pro marketing v oblasti Ameriky.

Během posledních deseti let Intel úzce spolupracoval s hollywoodskými studii na radikálním rozvoji výpočetních kapacit a filmových systémů, které umožňují zvýšení realističnosti a kvality filmů. Technologie Intel, od serverů a pracovních stanic až po podpůrný software, hrály klíčovou roli při tvorbě neuvěřitelně realistických animovaných filmů, jako jsou Příšerky s.r.o., Hledá se Nemo, Úžasňákovi či Auta.

Kromě dodávky klíčových technologií využitých ve filmu a podpory při navyšování produktivity studia
a snižování výrobních nákladů je společnost Intel rovněž hlavním sponzorem propagace snímku Ratatouille. Kampaň využívající postavičku Remyho, který zkouší multitasking a zábavu s procesory Intel Core 2 Duo, zahrnuje i prodejní promoakce s firmami Toshiba* a Circuit City*.

Témata článku: Pixar, Disney, Intel Core, Marketing, Walt Disney, Bruno, Senior, Nemo, Pictures, Multitasking

Nejnovější komentáře

Přidat příspěvek