ING dokončila projekt internetového bankovnictví na platformě Sun Microsystems

15. září 2005
Yahoo testuje novou verzi svého mailu
ING, jedna z předních světových finančních institucí, implementovala zcela novou a velice výkonnou infrastrukturu internetového bankovnictví pro svou největší maloobchodní banku v Holandsku Postbank.

AMERSFOORT/AMSTERDAM, Nizozemí – 30. srpna 2005, PRAHA – XX. září 2005 – ING, jedna z předních světových finančních institucí, implementovala zcela novou a velice výkonnou infrastrukturu internetového bankovnictví pro svou největší maloobchodní banku v Holandsku Postbank. Nová platforma byla vyvinuta a implementována společností Sun Microsystems. Zákazníci tak získali rychlejší a stabilnější prostředí pro své finanční transakce.

Postbank je jedna z nejoblíbenějších bank v Nizozemí s více než sedmi milióny zákazníků, z nichž více než jeden a půl miliónu zákazníků využívá služby on-line bankovnictví. Postbank je první společností ING, která bude využívat novou integrovanou systémovou infrastrukturu. Společnost Sun Microsystems zajišťovala celou implementaci front-end infrastruktury internetového bankovnictví. Všechny komponenty včetně počítačové infrastruktury, síťové infrastruktury a middlewaru byly dodány včas a v rámci schváleného rozpočtu.

„ING vybrala společnost Sun Microsystems, protože se hned od začátku chovala jako správný partner,“ řekl Erik Dralans, celosvětový šéf OPS & IT bankingu pro ING Group. „Sun kromě toho prokázal, že je schopen dodat složitou infrastrukturu v náročném prostředí, což vyhovuje naší ambiciózní růstové strategii. Nové prostředí poskytuje zákazníkům podstatně kvalitnější službu. Je výborně přizpůsobitelné, takže žádné změny bankovních služeb nepovedou ke zhoršení kvality služeb poskytovaných koncovým uživatelům.“

Nové prostředí bylo navrženo s ohledem na optimální růst a flexibilitu do budoucna, a proto používá Sun N1 Service Provisioning System (N1 SPS). N1 SPS pomáhá zákazníkům rychle a snadno zavádět aplikace v síťovém prostředí. Automatizací procesů zkracuje dobu nasazení aplikace ze dnů nebo hodiny i méně. Také snižuje náklady, neboť automatizuje ruční, opakované úlohy a eliminací chyb v konfiguraci zvyšuje dostupnost aplikací.

„Dodání celé infrastruktury internetového bankovnictví je v souladu se strategií Sunu být dodavatelem hotových řešení,“ řekl Peter Cunningham, šéf vyspělých služeb Sunu pro zákazníky v odvětví finančních služeb. „Jsme ve finančním sektoru zavedeným dodavatelem a tato implementace v ING opět potvrzuje naši schopnost snižovat náklady a složitost. Jsme rádi, že jsme pomohli společnosti Postbank získat dlouhodobě udržitelnou podnikatelskou výhodu na poli internetového bankovnictví.“

Témata článku: Amsterdam, Front

Nejnovější komentáře

Přidat příspěvek