reklama

INFORM CZ spouští elektronické tržiště s poptávkami a nabídkami firem

Divize INFORM CZ společnosti MEDIATEL, přední poskytovatel elektronických a tištěných databází firem v České republice, představuje internetovou aplikaci zaměřenou na snadnou a pohodlnou komunikaci mezi obchodními partnery ve firemní sféře. Aplikace je dostupná na adrese www.spojujeme-firmy.cz a je propojená s www.inform.cz, mezi firmami jedním z nejpoužívanějších on-line zdrojů informací o obchodních subjektech v České republice.

Nová aplikace obsahuje poptávkovou část, která bezplatně umožňuje firmám oslovit vhodné dodavatele, potenciálním dodavatelům zase nabízí aktuální informace o obchodních příležitostech. Tyto informace lze sledovat prostřednictvím aplikace TrayReader, která funguje na podobném principu jako RSS čtečka, a poskytuje tak jednoduchý přehled o právě zveřejněných příležitostech. TrayReader je novinka, která posouvá elektronické tržiště blíže uživateli.

Součástí aplikace je také nabídková část, v níž mohou dodavatelé aktivně informovat obchodní partnery a uživatele internetu o akčních nabídkách a jiných novinkách týkajících se jejich produktů a služeb. V této části lze vložené informace provázat i s profilem společnosti v databázi firem www.inform.cz. Uživatel služby tak může snadno a rychle ovlivňovat informační náplň a vzhled své prezentace.

„Za vývojem elektronického tržiště stojí snaha naší společnosti poskytnout zákazníkům i uživatelům internetu přístup k informacím v co nejefektivnější podobě,“ říká Tomáš Rýc, manažer elektronických médií divize Inform CZ společnosti MEDIATEL. „Jsme si vědomi toho, že v dnešní době rozhoduje o získání zakázky mimo jiné rychlost reakce potenciálního dodavatele, a proto přicházíme se službou, která ji dokáže zajistit a současně nabídne dodavateli prostor pro zveřejnění aktuálních obchodních informací.“

Poptávková část aplikace je k dispozici zdarma a bez omezení všem uživatelům, kteří chtějí zveřejňovat své poptávky po produktech a službách. Potenciální dodavatelé pak mohou k datům přistupovat na základě jedné ze tří úrovní oprávnění. Základní úroveň je zdarma, vyšší úrovně podmíněné registrací na elektronickém tržišti nebo založením profilu na www.inform.cz nabízejí navíc možnost využívání aplikace TrayReader nebo okamžitý přístup ke všem informacím o zadavateli.

Nabídková část bude po dobu jednoho měsíce zdarma pro firmy, které mají profil na www.inform.cz, následně jim bude nabídnuta za zaváděcí cenu.

V letošním roce se divize INFORM CZ v souvislosti s elektronických tržištěm zaměří především na rozšíření databáze poptávek tak, aby byla služba užitečná co největšímu spektru firem. Rozvoj samotné aplikace bude směřovat k ještě větší provázanosti mezi dodavateli a odběrateli výrobků a služeb, než nabízí elektronické tržiště v této chvíli. Další plány souvisejí také s propojením služeb elektronického tržiště s ostatními produkty společnosti MEDIATEL v České republice i na Slovensku, jako jsou Zlaté Stránky nebo TravelGuide.

„Inform CZ i letos přináší na trh online a B2B nové a unikátní produkty. Po úspěšném uvedení služby Volejte zdarma v loňském roce, která uživateli, zákazníkovi umožňuje bezplatně volat až do stovky firem s profilem na www.inform.cz, máme připraveny i další služby, jimiž se odlišujeme od konkurence a posouváme tak laťku komplexních služeb stále výš,“ řekl Roman Mikluš, generální ředitel divize Inform CZ.

Témata článku: Inform

reklama