Infor redukuje náklady zákazníků na vlastnictví softwaru

Společnost Infor dnes oznámila změny týkající se její organizace globálních profesionálních služeb, které podporují úsilí společnosti o redukci celkových nákladů na vlastnictví v oblasti implementace a správy podnikových softwarových aplikací. John Flavin, bývalý senior viceprezident divize pro vztahy se zákazníky, byl jmenován na pozici senior viceprezident organizace Global Professional Services, v rámci které bude řídit globální tým zabývající se oblastí softwarových služeb. Infor rovněž vytvořil novou skupiny Managed Services, která standardizuje existující nabídku managed services (řízených služeb), jako jsou například SaaS (Software-as-a-Service), do center excelence s cílem poskytnout zákazníkům další zvýšení efektivity a úrovně inovací.

Vedle poskytování softwarových řešení pokrývajících specifické obchodní potřeby se Infor se snaží pro své zákazníky docílit co nejefektivnějších celkových nákladů na vlastnictví prostřednictvím zkušeného týmu odvětvových expertů rozmístěných po celém světě. Vytvořením pozice na korporátní úrovni pro řízení tohoto týmu zvýši celkovou efektivitu, urychlí tvorbu best practices a účinněji nasměruje potřebné expertní kapacity k těm zákazníkům, kteří je právě potřebují. John Flavin má 25 let zkušeností v oboru podnikových softwarových aplikací s hlubokými znalostmi v oblasti produktového vývoje, prodeje, podpory a služeb. Před svým příchodem do Inforu působil jako manažer ve firmách Future Three, JBA International, Unisys a Ford Motor Company.

Organizace a podniky se stále častěji obracejí na výrobce softwaru s požadavky na dlouhodobé řízené služby, které překračují pevně stanované termíny tradičních kontraktů na profesionální služby. Flexibilní soubor managed services a variabilní možnosti pořízení softwaru společnosti Infor pomáhá zákazníkům snižovat rizika, omezovat náklady a zaměřovat se na hlavní předmět podnikání. Prostřednictvím Center of Excellence for Infor Managed Services se Infor zaměří na svou existující expertízu a nabídky s cílem iniciovat spolupráci, další inovace a úspory zákaznických nákladů.

Služby Infor Managed Services zahrnují:

  • Application Management Services (AMS) – ucelená správa Infor a non-Infor podnikových aplikací u zákazníka, včetně správy systémů a databází a helpdeskové podpory.
  • SaaS – aplikace Infor nabízené „on demand“ ve formě internetové služby
  • Hosting – externí hostování aplikací postavené na licencovaném softwaru
  • Služby customizace – dedikovaný tým, který řídí proces přizpůsobování aplikací a integraci řešení třetích stran
  • Poskytnutí personálu – umístění IT pracovníků u zákazníka v rámci podpory zákaznických projektů

Divize Infor Managed Services je řízena Paulem Pinto, který pracuje pro Infor od počátku roku 2008. Pinto věnoval celou svou 23letou kariéru oboru softwarových konzultačních služeb a má řadu zkušeností z outsourcingového byznysu v různých částech světa. Před nástupem do Inforu zastával exekutivní pozice ve firmách Epicor Software, NIIT Technologies a Whittman-Hart.

Témata článku: Senior, Hart, Motor, Ford, Future

Nejnovější komentáře

Přidat příspěvek