reklama

Infor představí trendy v automobilové výrobě

ATLANTA – 1. srpna 2007 – Společnost Infor dnes oznámila, že na své uživatelské konferenci Inforum 2007, která se bude konat ve dnech 9. - 12. září v Las Vegas, proběhne více než 20 vzdělávacích seminářů věnovaných výzvám, kterým dnes musejí čelit automobiloví výrobci a subdodavatelé.  Své best pratices, případové studie, tipy a techniky vedoucí ke zefektivnění obchodních procesů prostřednictvím odvětvově specifických řešení zaměřených na automobilový průmysl budou prezentovat odborníci společnosti Infor, partneři a zákazníci, včetně firem Meridian Automotive Systems a AVL.

Wolfram Schmidt, ředitel odvětvového a produktového marketingu pro oblast Automotive ve společnosti Infor, bude ve své sekci prezentovat téma „Trendy, výzvy a řešení nezbytné k úspěchu v globálním automobilovém průmyslu“ ve středu 12. září. Tato přednáška představí, jak mohou společnosti využívat automotive řešení společnosti Infor k dosažení významného zvýšení výkonnosti a zároveň k efektivní podpoře požadavků regulačních orgánů a potřeb zákazníků a dodavatelů. 

„Automobilový průmysl zažívá bezprecedentní období transformace, protože výzvy v oblasti globalizace a nadprodukce ještě zvyšují nepředvídatelnost již tak turbulentního trhu,“ řekl Kevin Piotrovski, ředitel odvětvového a produktového marketingu. „Konference Inforum poskytne automobilovým podnikům praktické rady, které mohou začít okamžitě využívat tak, aby uspěli na tomto neustále se měnícím trhu.“ 

Mezi další témata na konferenci Inforum budou například „Strategické investice řízené trhem“, „Mapování hodnotového řetězce“, „Produktové roadmapy“, a Q&A sekce, kde budou účastníci mít možnost diskutovat s manažerskými pracovníky o svých specifických obchodních výzvách. Několik automobilových výrobců bude prezentovat témata týkající se dosažení provozní dokonalosti, strategického plánování implementací, zefektivnění logistiky atd.

Inforum 2007 nabídne návštěvníkům mnoho příležitosti k setkání se svými kolegy, mezi které se bude řadit např. ConnectAtInforum.com. Tato onlinová webová stránka umožní zákazníkům řešícím podobné problémy navázat spojení ještě před konferencí a v jejím průběhu. Další možností bude Enterprising Square, rozsáhlá síť rozdělená podle komunit zákazníků Infor, určená ke sdílení idejí účastníků mezi jednotlivými aktivitami na konferenci. 

Od srpna budou účastníci také moci vytvářet agendu konference s využitím nového nástroje U-Builder na stránce Inforum2007.com. U-Builder umožní návštěvníkům přizpůsobit svůj rozvrh podle osobních zájmů, a tím si lépe a efektivněji naplánovat a organizovat všechny konferenční aktivity.
 Inforum 2007 osloví zákazníky a partnery z celého světa, kteří se dozvědí o nových obchodních příležitostech, budou se moci podílet na vývoji specifických řešení Infor a získat nejnovější informace o produktových mapách jednotlivých řešení. Semináře o Infor řešení pro automobilové společnosti jsou součástí mnoha stovek vzdělávacích aktivit zahrnující best practices, tipy a techniky, produktové semináře a odvětvové trendy.

Témata článku: Automotive, Best, Trendy, Wolfram, Meridian, Atlanta, Schmidt

Nejnovější komentáře

Přidat příspěvek
reklama
reklama