IBM uzavřelo se společností Unilever North America dohodu o transformaci nákupů

Společnost IBM oznámila podepsání smlouvy na transformaci a správu strategického nákupu nepřímých materiálů a služeb pro severoamerické provozy koncernu Unilever. Pětiletá dohoda vstupuje v účinnost okamžitě, přičemž očekávaný přechod by měl být dokončen do 1. června 2006.

„Společnosti jako Unilever mají čím dál častěji zájem navázat s IBM nový typ spolupráce formou řízeného nákupu, který jim pomůže jednak optimalizovat fungování podnikových procesů a také získávat jasnou podnikatelskou hodnotu,“ řekl John Paterson, ředitel nákupu, IBM Integrated Supply Chain. „S využitím stejných prostředků, metodik a analytických nástrojů, které pomohly IBM snížit jeho vlastní nákupní náklady o více než 6,5 miliardy dolarů, jsme schopni pomoci klientům s jakoukoli transformací dodavatelského řetězce.“

 

Kromě zvyšování finanční efektivity bude IBM spolupracovat se společností Unilever North America na optimalizaci procesů nákupu a zavádění prvotřídních analytických nástrojů a procesních metodik. IBM také bude využívat svou technologickou odbornost a síť center transformace nákupu, která už spravují optimalizované procesy nákupu pro několik zákazníků IBM po celém světě.

 

Jednoduše řečeno, IBM bude pro Unilever North America zajišťovat nákup produktů a služeb, které podnik potřebuje ke svému fungování, od kancelářského vybavení až po cestovní služby, od informačních technologií až po technické služby. „Přístup k odbornosti a technologickým přednostem IBM nám umožní lépe zoptimalizovat naše procesy a zvýšit efektivity provozu,“ řekl Greg Polcer, senior viceprezident společnosti Unilever pro dodavatelský řetězec v Severní Americe. „To, že IBM bude spravovat naše nevýrobní prostředky v Severní Americe, nám dále umožní soustředit zdroje a energii na podnikatelské aktivity, které se týkají spotřebitelů a zákazníků. Pomůže nám to nabízet vyšší přidanou hodnotu a dále růst.“

Témata článku: IBM, Unilever

Nejnovější komentáře

Přidat příspěvek