IBM předstihla všechny velké výrobce a získala prvenství na světovém trhu s diskovým a páskovým úložným hardwarem za rok 2006

15. června 2007
Cowon iAudio 7: 60 hodin v jednom kuse

Armonk, New York, 4. června 2007 – Společnost IBM oznámila, že podle nové zprávy přední analytické agentury IDC za rok 2006 překonala všechny výrobce úložných řešení a získala světové prvenství v podílu na souhrnných tržbách z prodeje diskových a páskových úložných produktů. Tato zpráva navazuje na nedávnou zprávu IDC o 28,2procentním růstu tržeb IBM z prodeje úložného softwaru za rok 2006, který byl téměř třiapůlkrát vyšší než celkový růst segmentu úložného softwaru.

Ze zprávy přední odborné analytické agentury IDC z letošního května „Worldwide Combined Disk and Tape Storage 2006 Market Share Update“ (Doplnění údajů o podílech na světovém trhu diskových a páskových úložných produktů za rok 2006) vyplývá, že IBM měla za celý rok 2006 celkové prvenství v prodeji veškerého diskového a páskového úložného hardwaru.

V celkovém segmentu diskového a páskového úložného hardwaru, jehož objem v roce 2006 vzrostl na 28,2 miliardy dolarů, získala společnost IBM 22,2 procenta celkových tržeb za rok a předstihla tak HP s jeho 20,9 procenta a EMC se 13,2 procenta.

IDC ve své zprávě upozorňuje, že z důvodu pokračujících fůzí a akvizic a také čím dál větších nároků na archivaci, ochranu dat a řešení obnovení po zhroucení nyní čím dál více zákazníků využívá disky, pásky a úložný software jako prostředek pro správu integrovanější úložné infrastruktury. Agentura IDC ve své zprávě uvádí, že „začala monitorovat dodavatele úložných řešení z celkové perspektivy, aby vytvořila přehled o strategických rozhodnutích, která jsou přijímána.“

Z výsledků podílu na trhu v posledním roce je evidentní, kde zákazníci nakupují, což svědčí o posunu vnímání značky IBM Storage mezi zákazníky. Přední firma zabývající se marketingem a sledováním povědomí o značkách Liquid Agency tento měsíc oznámila, že IBM Storage získala výroční ocenění Brand Impact, které má vytvořit nový standard měření efektivity značek. Značka IBM Storage byla vítězem ocenění Inaugural Storage Brand Impact Award, zatímco na druhém místě skončila společnost EMC a na třetím HP.

Témata článku: Software, IBM, Storage, Brand, Impact, Tape, Share, Liquid, Market

Nejnovější komentáře

Přidat příspěvek