reklama

IBM je podle analytiků lídrem v IT Service Managementu

Armonk, New York – 2. března 2007 – Na základě průzkumů mezi zákazníky provedených nezávislou analytickou agenturou Ovum Summit oznámila společnost IBM (NYSE: IBM), že byla vyhodnocena jako nejvýznamnější strategický dodavatel řešení pro řízení služeb IT (IT Service Management, ITSM).

Odborná analytická agentura Ovum Summit nedávno publikovala zprávu o vývoji trhu pro IT Service Management v roce 2006. Pod ITSM spadá řízení personálního zajištění IT, plánování, provozu a životních cyklů služeb a právě tyto procesy jsou páteří spolehlivého fungování podniků.

Podle velkých a středních podniků, mezi nimiž provedla agentura Ovum Summit v polovině roku 2006 průzkum, má společnost IBM vedoucí pozici v kategorii „strategický dodavatel softwaru pro řízení IT,“ kde ji zvolilo 11 procent zákazníků. V téže anketě označilo 8 procent zákazníků za svého strategického dodavatele softwaru pro správu IT společnost HP, 7 procent označilo BMC a 6 procent za svého strategického dodavatele označilo CA. 

Mezi těmito čtyřmi dodavateli bylo IBM vyhodnoceno jako společnost s nejlépe rozlišenou strategií koordinace fungování firmy s informačními technologiemi. Agentura Ovum Summit připisuje úspěch IBM v této kategorii integraci middlewaru a nedávným akvizicím softwaru od společností MRO Software, Micromuse a Vallent. K tomuto hodnocení přispěl také důraz IBM na řízení IT, minimalizaci rizik a správu služeb.

„Podniky se na služby IT čím dál častěji dívají jako na celek, který začíná stanovením řídících mechanismů a zásad a zahrnuje dále celý cyklus vývoje aplikací, zajištění provozu a využívání služeb třetích stran, ať už se tím rozumí outsourcing nebo software poskytovaný jako služba,“ řekla Mary Johnston Turner, viceprezidentka agentury Ovum Summit. „Podpora, kterou IBM věnuje IT service managementu a dlouhodobá strategie SOA (servisně orientovaná architektura) je v jasném souladu s vývojem trhu.“

„IBM si cení toho, že nás zákazníci zmiňují jako strategického dodavatele softwaru pro správu IT,“ řekl Al Zollar, ředitel divize IBM Tivoli. „Jsme odhodláni poskytovat klientům robustní řešení IT service managementu, jež zahrnují celé naše portfolio integrovaného softwaru a odpovídají uznávaným doporučeným postupům, jako je například metodika ITIL. Záleží nám na tom, abychom pomáhali zákazníkům dosahovat finančního růstu kvalitním řízením jejich systémů.“ 

Témata článku: Software, IBM, Tivoli, Outsourcing

Nejnovější komentáře

Přidat příspěvek
reklama
reklama