reklama

HTC přichází s celosvětovou reklamní kampaní a novým sloganem „Quietly briliant“

Nová kampaň nazvaná YOU reprezentuje odlišné pojetí mobilních technologií a individuální přístup HTC ke každému zákazníkovi

HTC Corporation, výrobce chytrých telefonů, dnes představil globální reklamní kampaň založenou na novém sloganu „Quietly Brilliant“. První celosvětová reklamní kampaň HTC nazvaná YOU se v následujících týdnech objeví ve dvaceti zemích světa a je spjata s myšlenkou „Nepotřebuješ dostat telefon. Potřebuješ, aby telefon dostal tebe.“ Nová kampaň odpovídá závazku HTC vytvářet zařízení přizpůsobená lidem, jejich potřebám a způsobům jak pracují a žijí.

„Quietly brilliant znamená tvořit skvělé věci s pokorou a vírou v to, že ty nejlepší věci v životě může člověk pouze prožít a nikoli vysvětlit,“ říká John Wang, chief marketing officer, HTC Corporation. „Kampaň YOU je ideálním ztělesněním myšlenky „quietly brilliant“, jež je duší HTC jako společnosti, inovátora a partnera.“

Cílem kampaně YOU je dostat do povědomí lidí po celém světě unikátní přístup značky HTC k zákazníkům – ve zkratce: vše je jen o vás, nikoli o přístroji. HTC na kampani YOU spolupracovalo s reklamní agenturou Deutsch LA Inc. z Los Angeles. Kampaň bude vedena skrz všechna současná média od televize, přes tisk a outdoor až po online. Bude komunikovat profesionální design přístrojů HTC a komerční sdělení zaměřené na jedinečné schopnosti smartphonů HTC.

„Současná generace si k mobilním telefonům vybudovala emocionální vztah. Díky tomuto jednomu přístroji každodenně zažíváme spoustu neopakovatelných zážitků a přitom je většina současných reklam v této oblasti zaměřená hlavně na užitečnost a chladnou technologii,“ říká Eric Hirshberg,
co-CEO a chief creator officer, Deutsch LA. „Filozofie vývoje zařízení HTC je položena zcela v osobní rovině. HTC vytváří telefony, s nimiž prožíváte jedinečné zážitky. A proto jsme přišli s kampaní, která propojuje to, jak lidé o svých telefonech smýšlejí, s tím, jak je HTC vytváří.“

Na myšlence „Quietly brilliant“ spolupracovalo HTC s londýnskou kreativní agenturou Figtree. Hlavní inspirací pro „Quietly brilliant“ se stala firemní kultura HTC kladoucí zákazníka na první místo,
jež byla zrozena z touhy tvořit přelomové produkty a inovace.

„Některé z těch nejlepších myšlenek vzešly z jednoduchých čmáranic na zadní stranu papírového ubrousku,“ říká Simon Myers, CEO, Figtree. „Nová podoba HTC využívá vizuální jazyk čmáranic, které jednoduše a lidsky vysvětlují brilantní rysy a přidanou hodnotu zařízení HTC.“

Témata článku: HTC, You, Los Angeles, Simon, Creator

reklama