HP Software urychluje transformaci podnikových IT procesů

Firmy po celém světě využívají software od společnosti HP ke zvyšování spokojenosti zákazníků a rozvoji efektivity, která představuje konkurenční výhodu. Řada velkých nadnárodních firem, které jsou lídry ve svých oborech podnikání, transformuje pomocí portfolia HP software své technologické procesy s cílem poskytovat obchodní služby rychleji a kvalitněji.

„S rostoucí konkurencí v podnikovém prostředí hledají zákazníci technologická řešení, jež přispějí ke zvýšení jejich konkurenceschopnosti a podpoří růst obratu i zisku,“ řekl Anton Knolmar, viceprezident marketingu divize HP Software & Solutions. „Naším cílem je pomáhat klientům využívat technologie jako hybnou sílu inovací a prostředek k vytváření lepších výsledků pro jejich zákazníky a trhy.“

Firmy využívají produkty HP ke zvyšování efektivity a optimalizaci investic

Společnost Delta Air Lines, která každoročně obslouží více než 160 milionů lidí, využila produkty HP Quality Center a HP Performance Center ke zlepšení spokojenosti zákazníků prostřednictvím přehledného webu, letištních kiosků a zařízení podél chodníků na letištích. HP Software pomohl aerolinkám Delta zkrátit dobu testování aplikací o více než 50 %. Společnost Delta Air Lines dokončila integraci programů pro pravidelné zákazníky SkyMiles a WorldPerks včas a v rámci rozpočtu.

„Úsilí spojené se sloučením našich věrnostních programů včetně začlenění více než 74 milionů členů programu SkyMiles bylo bezprecedentní. Vznikl tak největší program pro pravidelné, resp. věrné zákazníky mezi leteckými společnostmi,“ řekl David Moses, manažer kvality webu delta.com, samoobslužných funkcí a řešení CRM ve společnosti Delta Air Lines. „Díky automatickému testování aplikací pomocí HP software jsme byli schopni dodat to, co firma chce, a s jistotou, že naše aplikace splňují přísné požadavky na kvalitu a výkon.“

Společnost Australian air Express (AaE), která je největší a nejflexibilnější distribuční sítí pro leteckou nákladní přepravu v Austrálii, využívá řešení HP Business Technology Optimization (BTO) při zajišťování kvality, výkonu a efektivity svých obchodních služeb a aplikací. Díky softwarové službě HP Software as a Service (SaaS) nemusela AaE předem investovat do infrastruktury. Kromě komplexního monitorování či správy provozuschopnosti podnikových služeb a aplikací pomohlo HP snížit náklady AaE na testování téměř o 30 %. Společnost AaE zavedla tato softwarová řešení BTO: HP Business Availability Center, HP SiteScope a HP Quality Center.

„HP nám dodalo jednotnou platformu pro optimalizaci kvality, dostupnosti i výkonu zásadních aplikací a distribuované infrastruktury AaE,“ řekl Munro Farmer, ředitel informačních technologií společnosti Australian air Express. „Díky tomu jsme neustále schopni poskytovat našim zákazníkům vynikající úroveň služeb.“

Virgin Atlantic Airways, britská letecká společnost se sídlem v Crawley v anglickém hrabství West Sussex, chtěla vybrat a nasadit sadu monitorovacích nástrojů. Jejím cílem bylo zvýšit spokojenost koncových uživatelů, výkon aplikací a rovněž omezit možné problémy se službami a infrastrukturou.

„Po implementaci řešení HP Business Service Management jsou výsledky našich průzkumů spokojenosti zákazníků na historickém maximu. Pracovní postupy týmu pro IT služby se podstatně zlepšily a přednostně řešíme vysoce prioritní problémy dříve, než jejich dopad pocítí koncový uživatel,“ řekl Mark Cameron, šéf IT oddělení společnosti Virgin Atlantic Airways Ltd. „Nově implementované produkty zlepšily naše schopnosti v oblasti IT a jasně prokázaly hodnotu IT pro podnik.“

Společnost Fiserv, poskytovatel řešení pro odvětví finančních služeb s obratem 4,1 miliardy dolarů, využila pomocí automatizace sílu virtualizace pro zefektivnění správy fyzických a virtuálních serverů zpracovávajících velké objemy elektronických plateb. Implementací softwaru HP Server Automation se společnosti Fiserv podařilo automatizovat správu více než 1 800 serverů ve dvou datových centrech, zvýšit efektivitu a vytvořit podmínky pro další růst bez zvyšování počtu zaměstnanců.

„Automatizací manuálních úkolů, jako jsou např. úpravy a zavádění šablon zásad, se nám podařilo dosáhnout větší škálovatelnosti provozu,“ řekl Brian Baggett, technický architekt společnosti Fiserv. „S pomocí HP jsme nejen zvýšili efektivitu a produktivitu týmu, ale také jsme v celém podniku dokázali zavést konzistentní standardy a osvědčené postupy pro dodržování předpisů.“

Další informace o softwaru a řešeních společnosti HP jsou k dispozici na webu www.hp.com/go/software.

Témata článku: Air, Delta, Lines, Virgin, Airways, Atlantic, West