HP a Avaya spolupracují na zdokonalování jednotné firemní komunikace

Společnosti HP a Avaya budou nabízet flexibilní, cenově velmi výhodná řešení, která zákazníkům umožní zprovoznit v jejich sítích a systémech vyspělé možnosti podnikové komunikace.

V rámci tříleté strategické dohody budou k produktům Avaya Unified Communications HP Unified Communications and Collaboration (UC&C) pro podniky. Tuto sadu řešení bude prodávat a dodávat společnost HP. a Contact Center přidány služby

„Firmy čelí neustálým tržním změnám a jejich rozhodnutí proto musejí být dostatečně flexibilní, aby vyhověla i budoucím potřebám – například sjednocení komunikace v reálném čase s aplikacemi webu a sociálních médií,“ řekl Gary M. Budzinski, senior viceprezident a ředitel HP Technologie Services. „S produkty HP a Avaya mohou uživatelé zvýšit schopnosti svých stávajících komunikačních systémů, realizovat představy o jednotné komunikaci s interoperabilitou mezi produkty různých dodavatelů a ve výsledku ještě ušetřit náklady.“

„Portfolia společností HP a Avaya se vzájemně velmi dobře doplňují a poskytují zákazníkům mimořádné výhody, zejména v kombinaci s poradenstvím a IT outsourcingem HP,“ doplnil Joel Hackney, senior viceprezident a prezident Global Field Operations společnosti Avaya. „Partnerství společností HP a Avaya umožňuje zákazníkům snížit náklady a rozšířit možnosti využití komunikačních nástrojů i služeb v takovém modelu nákupu a řízení, který nejlépe vyhovuje jejich obchodním cílům.“

Řešení jednotné komunikace společností HP a Avaya

  • Zákazníci mohou využívat celý životní cyklus služeb a podpory, který zahrnuje plánování, návrh, implementaci, průběžné řízení a školení. HP v rámci služeb HP UC&C Lifecycle Services nabízí architekturu a aplikace Avaya Aura™ Unified Communications, aplikace Avaya Contact Center a celou řadu klientských aplikací a koncových bodů Avaya.
  • Firmy s prostředími od různých výrobců mohou outsourcovat provoz aplikací a infrastruktury jednotné komunikace v rámci nabídky HP Managed Service pro Avaya Aura.
  • Klienti v oblasti zdravotnictví, přírodních věd a finančních služeb budou mít přístup k vertikálním řešením navrženým na míru jejich konkrétním požadavkům.
  • Týmy HP Networking a Avaya vyzkoušely a certifikovaly produkty a řešení odpovídající potřebám velkých podniků, středních i malých firem.

„Podařilo se nám využít naše dřívější investice do produktů různých dodavatelů a dosáhnout lepší součinnosti mezi podnikovými a desktopovými aplikacemi,“ řekl Christian Anschuetz, ředitel informatiky v globální organizaci Underwriters Laboratories, která se zabývá testováním a certifikací bezpečnosti produktů. „Díky společnostem HP a Avaya naše firma naplno využívá aktuálně dostupné technologie a zvyšuje produktivitu zaměstnanců prostřednictvím bohatších, snáze použitelných nástrojů pro vzájemnou spolupráci.“

Nové nabídky vycházející z poradenských služeb HP UC&C komplexně přistupují k podnikové komunikaci – od strategie a plánování až po implementaci a školení.

HP pomáhá zákazníkům vypracovat na základě jejich jedinečných požadavků obchodní modely, dlouhodobou vizi a analýzu aktuálních nedostatků. Klienti tak získávají celý životní cyklus služeb, který zaručuje vysokou organizační hodnotu jejich technologie.

Řešení Avaya Aura je v rámci programu HP AllianceOne Program certifikováno pro interoperabilitu s produkty HP Networking. HP je platinovým, příp. zlatým partnerem Avaya Connect v zemích po celém světě a platinovým členem vývojářského programu Avaya DevConnect.

Témata článku: Aura, Senior, Working, Field