HP a Alcatel-Lucent nabídnou společné řešení jednotné komunikace a spolupráce

Společnosti HP a Alcatel-Lucent oznámily, že budou zákazníkům poskytovat nová řešení pro jednotnou komunikaci a spolupráci. Tato nová dohoda navazuje na globální alianci společností HP a Alcatel-Lucent a umožňuje jim společně dodávat zákazníkům ucelená komunikační řešení, která prostřednictvím konvergence telekomunikací a informačních technologií nabídnou nový způsob, jakým zákazníci mohou využívat služby pro jednotnou komunikaci a spolupráci.

„Zákazníci chtějí otevřený a ucelený přístup k poskytování služeb, který by maximalizoval užitek z jejich investic do řešení jednotné komunikace a spolupráce,“ řekl Gary M. Budzinski, senior viceprezident a ředitel HP Technology Services. „Síla kombinovaného portfolia společností Alcatel-Lucent a HP poskytuje firmám otevřená a vysoce škálovatelná řešení zaměřená na místa, kde je komunikace nejkritičtější.“

„S HP máme společný přístup k řešením, která vyhovují požadavkům jednotlivých zákazníků, zohledňují jejich stávající kombinace technologií, celkové organizační potřeby a migrační plány do budoucna,“ řekl Tom Burns, prezident podnikové jednotky Enterprise and Strategic Industries společnosti Alcatel-Lucent. „Úzká spolupráce společností HP a Alcatel-Lucent umožní firmám po celém světě snižovat náklady, zvyšovat produktivitu a optimalizovat zpětnou vazbu zákazníků v prostředí jednotné komunikace a spolupráce.“

Řešení jednotné komunikace a spolupráce HP a Alcatel-Lucent

Služby HP a řešení Alcatel-Lucent pro jednotnou komunikaci a spolupráci nabízejí široké možnosti využití. Mezi nové produkty patří:

·Migrace z řešení více dodavatelů a ze starších pobočkových ústředen na integrační vrstvu hlasu přes IP využívající otevřenou architekturu Alcatel-Lucent IP Telephony. HP pomůže zákazníkům dosáhnout větší návratnosti investic do řešení jednotné komunikace a spolupráce pomocí řídící platformy Genesys Customer Interaction, řešení UC connect, sady Alcatel-Lucent OmniTouch Instant Communication Suite a řešení IP telefonie OmniPCX Enterprise.

·Automatizované pracovní postupy a řízení pracovního vytížení v rámci podnikových procesů pomocí řešení HP a Genesys Intelligent Workload Distribution, které šetří provozní náklady zvyšováním efektivity všech podnikových zdrojů a zaručuje vynikající úroveň služeb zákazníkům.

Mezi oborové aplikace jednotné komunikace a spolupráce, které přispívají ke snižování nákladů a zvyšování efektivity, patří např. digitální nemocnice. HP využije řešení Alcatel-Lucent Advanced Communication Server k vytvoření vyspělé, otevřené integrační vrstvy jednotné komunikace a spolupráce pro nejrůznější odvětví včetně zdravotnictví, finančních a technických služeb či státní správy.

Výše uvedená řešení, vycházející z poradenských služeb HP UC&C, přistupují k podnikové komunikaci komplexně – od strategie a plánování až po implementaci a školení. Mohou být implementována v infrastruktuře zákazníka nebo formou outsourcovaného provozu.

HP pomáhá zákazníkům vypracovat na základě jejich jedinečných požadavků obchodní plány, dlouhodobou vizi a analýzu aktuálních nedostatků. Klienti určí prioritu a hodnotu každého prvku celého řešení a poté následuje implementace řešení, integrace informačních technologií, monitorování, řízení programu, globální podpora a outsourcing. Výsledkem je celý životní cyklus služeb, který zaručuje vysokou organizační hodnotu technologie.

Témata článku: Alcatel