reklama

HelpDesk 3.0 od Kaktus Software na Vysoké škole chemicko-technologické v Praze

Společnost KAKTUS Software, poskytovatel softwarových řešení a služeb v oblasti informačních technologií oznámila, že úspěšně dokončila customizaci a implementaci helpdeskového řešení HelpDesk 3.0 pro Vysokou školu chemicko-technologickou v Praze (VŠCHT).

Vysoké škole chemicko-technologické a jejím téměř tisíc pracovníkům řešení primárně umožňuje přehledným a uživatelsky přívětivým způsobem evidovat vzniklé problémy, řídit termíny jejich řešení, odpovědnosti a způsoby řešení. Helpdeskový systém obsahuje též znalostní bázi, která nabízí odpovědi na nejčastěji vyskytované technické problémy. Využitím znalostní báze dochází k výrazné úspoře času a tím i nákladů na IT pracovníky.

„Nové implementované řešení od společnosti KAKTUS Software nám přináší větší pružnost a zpřehlednění struktury dotazů,“ řekl Michal Kasík, IT specialista na VŠCHT. „Efektivnější řízení uživatelských požadavků a jejich evidence nám umožňuje řešit problémy rychleji a tím poskytovat uživatelům větší komfort pro práci.“

V rámci projektu bylo použito helpdeskové řešení vyvinuté společností KAKTUS Software propojené s Active Directory VŠCHT umožňující centrální správu uživatelů. HelpDesk 3.0 pro VŠCHT je postaven na platformu ASP.NET 3.5 s použitím databázového serveru MSSQL 2005.

Témata článku: Evidence

reklama