reklama

Helios Intelligence poprvé v konferenčním centru VŠCHT

Velmi atraktivní téma Helios Intelligence je důvodem k uspořádání řady workshopů pro zákazníky systému Helios Orange. První z těchto akcí se uskutečnila v pátek 24. dubna v konferenčním centrum VŠCHT.

Zhruba 50 posluchačů, které zaujala možnost dovědět se více o tomto novém produktu z dílny společnosti LCS International, se sešlo v prostorách pražské VŠCHT, aby se dozvěděli, jaké možnosti jim nyní systém Helios Orange nabízí. Hlavní předností této nové funkcionality z oblasti Business Intelligence je totiž fakt, že není určena pouze pro manažery, ale velmi dobře ji využijí i pracovníci na ostatních úrovních ve firmě, kteří pracují s informačním systémem, ať už jde o střední management, skladníky nebo třeba pracovníky ve výrobě.

„Seminář byl určen zejména našim stávajícím zákazníkům, nicméně se na něj přišlo podívat i několik našich partnerů a potencionálních zákazníků. Tento typ workshopu je pro nás ideálním způsobem, jak ukázat a přiblížit nové možnosti našeho systému našim zákazníkům a zároveň od nich na řešení získat zpětnou vazbu skoro online“ říká manažer péče o zákazníky Helios Orange Jiří Jinger.

K tomu, proč je o novou funkcionalitu systému velký zájem, se vyjádřil Jindřich Kahoun, obchodní ředitel Helios Orange: „V dnešní době, kdy krize dusí podnikání v nejrůznějších oborech a firmy se velmi snaží hledat nové zdroje příjmů, mají díky tomuto nástroji možnost využít stávajících dat a najít silné a slabé stránky svého stávajícího byznysu a objevit tak i nové možnost, například nadějné segmenty trhu.“

Hlavním prezentujícím workshopu byl senior konzultant Ing. František Frýdl, přičemž velmi zajímavým závěrem celého dopoledne byla prezentace jednatele společnosti Praha Music Center, pana Jindřicha Střelky, na téma vyhodnocování a využití OLAPových kostek v praxi. U všech zákazníků měla skutečně nebývalý ohlas.

„Vzhledem k velkému zájmu o novinku z produkce LCS International jsme připravili další workshopy ve formě roadshow (15.5. Hradec Králové, 12.6. Brno, 15.6. Bratislava), abychom byli našim zákazníkům blíž,“ dodává Jiří Jinger. „Zájemci o workshopy se mohou registrovat na adrese www.helios.eu.“

Témata článku: Helios, Orange, Bratislava

reklama