Google: Nový program Google Point

Program Google Point (google.cz/reklama/pointprogram) bude zaměřen na podporu agentur, webdesignérů nebo webmasterů, kteří poskytují poradenství v online marketingu podnikatelům a malým firmám. V návaznosti na to Google organizuje v dubnu tři vzdělávací konference v Praze, Brně a Ostravě, na nichž zájemci o zapojení se do programu budou moci získat informace a obchodní podporu.

Google přichází s výzvou pro všechny webové profesionály, kteří chtějí rozšířit své služby pro malé a střední podnikatele o reklamní služby Google. Mezi typické účastníky mohou patřit SEM nebo SEO konzultanti, kreativní/ digitální/ interaktivní agentury, samostatní webmasteři, webdesignéři, vývojáři webových aplikací a IT poradci. Zájemci se do programu mohou registrovat na stránce google.cz/reklama/pointprogram.

Účastí na programu Google Point budou zaregistrováni na speciálním portálu (odstartuje ve druhé polovině dubna), který bude nabízet jejich služby podnikatelům a firmám z celé ČR podle jednotlivých lokalit. Zároveň od Googlu získají obchodní nástroje pro růst svého podnikání, a to především propagační kupony Google AdWords, díky nimž budou moci jejich stávající i noví zákazníci vyzkoušet online reklamu zdarma.

„Vzdělávací program Google Point a konference v regionech pořádáme, protože je pro nás velmi důležité, aby weboví profesionálové a agentury zaměřené na menší firmy z celé České republiky měli k dispozici veškeré potřebné know-how, informace, materiály a podporu. Jedině tak mohou podnikatelům a firmám nabídnout opravdu spolehlivé a expertní služby i poradenství v oblasti e-marketingu,“ říká Ivana Giardi z českého Googlu, která má na starosti vztahy s českými agenturami, certifikaci a speciální agenturní programy.

Program Google Point zájemce naučí, jak efektivně nabízet a spravovat online reklamu pro jejich klienty z řad malých a středních podnikatelů. Kromě znalostí získají účastníci i konkrétní podporu v podobě vzdělávacích materiálů a zápisu na speciální portál Google Point.

Program Google Point bude zahájen třemi regionálními konferencemi v Praze, Brně a Ostravě:

  • 15. dubna - Praha (Boscolo Carlo IV., Senovážné nám. 991/13, Praha 1 )
  • 19. dubna - Ostrava (Seminární Centrum AKADEMIE, Hrušovská 16, Ostrava – Přívoz)
  • 20. dubna - Brno (Comsa Brno Palace, Šilingrovo náměstí 2, Brno)

Přímo na konferenci mohou účastníci konzultovat své stávající kampaně a dozvědět se mnoho dalších informací. Na konference je možné se již nyní bezplatně zaregistrovat na google.cz/reklama/pointkonference.

Více informací o programu na google.cz/reklama/pointprogram.

Témata článku: Point, Google AdWords, Carlo