reklama

Globální dodavatelský řetězec společnosti Tesco spoléhá na aplikace Oracle

26. ledna 2006
Intel má funkční 45nm čipy
Vyšší produktivita a možnosti distribučního centra přispívají k úspěchu společnosti Tesco v mezinárodním obchodě.

95. výroční konference a výstava Národní federace maloobchodu, New York – 25. ledna 2006 –Společnost Tesco, jeden z největších maloobchodních řetězců na světě, zavádí ve svých nejvýznamnějších distribučních centrech v Evropě a jihovýchodní Asii nový systém společnosti Oracle, který výrazně zefektivní a zrychlí logistiku celého řetězce. Oracle Retail Warehouse Management System, jako součást strategie Tesco-In-A-Box, podporuje standardizaci postupů dodavatelského řetězce a stojí za výrazným zlepšením produktivity a možností distribučních center. Tato aplikace je nyní v plném provozu zatím v Koreji, Malajsii, Thajsku, Maďarsku, Polsku a na Slovensku a další implementace se plánují v následujících osmnácti měsících.

Společnosti Tesco a Oracle spolupracují už delší dobu. V logistických centrech v Česku a Slovensku například společnost již delší dobu používá moduly Oracle Financials z řešení Oracle E-Business Suite. Spolupráce se přitom neustále rozšiřuje.

Společnost Tesco poprvé nasadila novou aplikaci Oracle Retail Warehouse Management v novém distribučním centru v Jižní Koreji. Právě to totiž mohlo prověřit, zda nový systém vydrží nadměrnou zátěž, kterou chod v gigantickém maloobchodním řetězci představuje. Vzhledem k požadavku distribuovat až 2 miliony položek z 20 tisíc skladových jednotek týdně, bylo třeba snížit náklady dodavatelského řetězce, optimalizovat přepravu prostřednictvím jednoho ústředí s širokými možnostmi a vytvořit modelovou implementaci, která poslouží jako východisko pro další implementace po celém světě. Spojením silné základní funkčnosti systému Oracle Retail a funkcí vyvinutých na míru společnosti Tesco vzniklo řešení, které se stalo základem pro běžné procesy a operace distribučních center Tesco po celém světě.

„S rostoucím obchodem se nelze spoléhat na přímé dodávky do prodejen,“ prohlásil David Briggs, technologický ředitel společnosti Tesco. „Tesco vytvořilo centralizované procesy, které mají automatizovat, řídit a integrovat objednávky a distribuci zásob, a ve spolupráci s odborníky Oracle Retail byly tyto funkce začleněny do nového systému řízení skladu. Všude tam, kde to bylo možné, se společnost Tesco snažila použít jednotný realizační tým, a zjednodušit tak proces změn řízení.“

O řešeních Oracle Retail
Divize Oracle Retail poskytuje zákazníkům komplexní řešení pro efektivní prodej, řízení dodavatelského řetězce, vedení skladu a pro optimalizaci informačních technologií. Řešení Oracle Retail poskytují mnohostranné a vícekanálové informace o všech aspektech služeb a umožňují obchodníkům činit přesná rozhodnutí a zaměřit se na to nejdůležitější – na zákazníka. Další informace najdete na webu www.oracle.com/retail.

O společnosti Oracle
Společnost Oracle (NASDAQ: ORCL) je největší světový dodavatel podnikového softwaru. Další informace o společnosti Oracle najdete na webu http://www.oracle.com.

Témata článku: Tesco, Retail

Nejnovější komentáře

Přidat příspěvek
reklama
reklama