reklama

Genesys obdržela prestižní ocenění za řešení IP kontaktního centra

Ocenění za nejlépe škálovatelné distribuované IP kontaktní centrum obdržela produktová řada Genesys 7. Důkladné testování provedl analytická a konzultační firma Miercom.

PRAHA, 21. září 2005 –  Genesys Telecommunications Laboratories, dceřiná společnost koncernu Alcatel, obdržela ocenění za Nejlépe škálovatelné distribuované IP kontaktní centrum. Toto prestižní ocenění získala za kvalitu produktové řady Genesys 7 od analytické a konzultační firmy Miercom. Ta se specializuje na nezávislé testování a analýzu síťových a komunikačních produktů.

Jak zmiňuje studie Miercom, kontaktní centra využívající IP protokolu, jsou mnohem komplexnější než klasická čistě hlasová call centra. Analytici Miercomu hodnotili zejména architekturu jednotlivých řešení, uživatelské prostředí, možnosti podávání hlášení a přehledů, správu systémů, konektivitu a unikátní funkce. Finalisté byli vybráni na základě porovnání architektury řešení, interface a multimediální podpory.

„Jednotliví dodavatelé nabízeli podobné funkce, řešení Genesys však vyčnívalo nade všemi jako jasný konkurenční lídr v oblasti otevřených IP řešení.“ řekl Ed Mier, zakladatel Miercom. „Tržní zaměření Genesys je unikátní. Nabízí řešení multimediálního kontaktního centra, které je navrženo tak, aby dobře sloužilo bez problémů i tisícům operátorů a fungovalo na téměř jakékoliv telefonní infrastruktuře,“ dodal Mier.

Produktová řada Genesys umí komunikovat s ústřednami klasické telefonie od více než 35 výrobců a dále s více než 20 IP a hybridními telefonními ústřednami. To poukazuje na značné investice Genesys do výzkumu a vývoje.

Nové řešení serveru Genesys Session Initiation Protocol (SIP) poskytuje kontrolu nad komunikací se zákazníky na jakékoli SIP infrastruktuře bez ohledu na její dodavatele. Toto SIP řešení kontaktního centra umožňuje jednoduchou migraci na platformu IP, odbourává potřebu speciálního hardwaru a podporuje užívání softwarových a SIP telefonů.

Výsledky testů poukazovaly také na fakt, že Genesys je možné integrovat s nejužívanějšími CRM aplikacemi prostřednictvím Genesys Gplus adaptérů. Hodnocení dále oceňuje technologickou vyspělost funkcí jakými jsou řízení operátorů, e-mail, web chat a jednoduché ovládání prostřednictvím klasického web prohlížeče.

Recenze „IP kontaktní centra 2005“ byla publikována v srpnovém čísle časopisu Business Communications Review.
 

O společnosti Genesys
Genesys Telecommunications Laboratories Inc., dceřiná společnost koncernu Alcatel, je předním poskytovatelem softwarových řešení pro kontaktní centra, která slouží ke komplexnímu řízení vztahů se zákazníky. Řešení Genesys využívají  vedoucí celosvětové společnosti, které figurují v žebříčcích jako jsou Global 2000 a Fortune 1000. Se třemi tisíci zákazníky firmy v 80 zemích světa software Genesys denně zpracuje na 100 milionů požadavků zákazníků. Genesys umožňuje společnostem dosáhnout klíčových obchodních cílů tím, že software vzájemně propojí komunikaci se zákazníky a informace o nich s těmi nejvhodnějšími profesionály zákaznického centra. Řešení Genesys funguje jak v tradičních telefonických sítích, tak i IP prostředí. Sofistikované funkce zpracování hlasové komunikace, e-mailů, dokumentů a web interakcí spolu se samoobslužnými funkcemi zajišťují, že zákazníci jsou rychle propojení s tím nejlepším zdrojem informací. Řešení Genesys zabraňuje frustraci zákazníků a umožňuje firmám zajistit tu nejlepší péči o zákazníky a dosáhnout lepších obchodních výsledků.  Hlavním sídlo společnosti je v kalifornském Daly City v USA a po celém má Genesys na 43 poboček. Pražská kancelář je centrem pro region střední a východní Evropy a Blízký východ. Více informací naleznete na www.genesyslab.com.

O společnosti Alcatel
Alcatel poskytuje telekomunikačním operátorům, poskytovatelům internetových služeb a podnikům komunikační řešení umožňující dodávat zákazníkům či zaměstnancům hlasový, datový a multimediální obsah. Alcatel si udržuje vedoucí pozici v oblasti pevných a mobilních širokopásmových sítí, aplikací a služeb a pomáhá tak svým partnerům a zákazníkům budovat uživatelsky orientovaný svět širokopásmových služeb. Společnost dosáhla v roce 2004 objemu prodeje 12,3 miliardy EUR a působí ve více než 130 zemích světa. Více naleznete na http://www.alcatel.cz/.

O společnosti Miercom
Tato společnost byla založena v roce 1988, jako nezávislé testovací centrum, které se specializuje na telekomunikace, testování produktů a analýzy. Miercom také provádí srovnávací testování produktů. Více na http://www.miercom.com/.

Témata článku: Software, Alcatel, Centra, Sip

Nejnovější komentáře

Přidat příspěvek
reklama
reklama