reklama

Genesys je lídrem na trhu hostovaných řešení pro call centra

PRAHA, 20. března 2007 – Společnost Genesys Telecommunications Laboratories, poskytovatel softwarových řešení pro call centra patřící do skupiny Alcatel-Lucent, obdržela od analytické společnosti Frost & Sullivan ocenění Vůdčí společnost na trhu hostovaných kontaktních center (Market Leadership Awards for Hosted Contact Center Solutions)
  • .
  • Ocenění potvrzuje, že Genesys je v této oblasti jasným lídrem.

Softwarová řešení call center firmy Genesys nabízejí formou hostingu zejména významní poskytovatelé telekomunikačních služeb disponující vhodnou infrastrukturou. Mohou tak přirozenou cestou rozšířit nabídku služeb s vysokou přidanou hodnotou, o které je na trhu rostoucí zájem. „Poskytovatelé služeb postupně přecházejí na model hostovaného kontaktního centra vzhledem k jeho potenciálu vytvářet nové zdroje příjmů,“ řekl Ashwin Iyer, šéf služeb kontaktních center a CRM společnosti Frost & Sullivan. „Společnost Genesys použila vynikající tržní strategii a stala se vedoucí firmou v oblasti řízených služeb kontaktních center.“

Řízené služby (Managed Services) představují pro mnoho firem možnost, jak získat prostřednictvím nákupu hostingových služeb nejmodernější softwarové vybavení zákaznického centra včetně hlasové a datové komunikační infrastruktury. Firmy se tak vyhnou nákladným investicím do potřebné infrastruktury. „Koncept Managed Services umožňuje firmám pružně získat špičkově zařízená zákaznická centra bez nutnosti nákupu nákladné infrastruktury. Ta jsou za poplatek zákazníkovi nabídnuta telekomunikačním operátorem formou hostingu,“ upřesnil Martin Veselka, regionální manažer Genesys Telecommunications Laboratories.

Klíčové vlastnosti řešení řízených služeb společnosti Genesys zahrnují:

  • Kompletní sadu funkcí pro zajišťování a řízení služeb zákazníkům.
  • Schopnost využití funkcí vzájemného propojení systémů Genesys s přepínači a systémy CRM třetích stran.
  • Podpora pro TDM, IP a hybridní hlasové systémy bez nutnosti rozsáhlého a nákladného upgradu na IP.

Společnost Genesys zvyšuje přidanou hodnotu svých služeb nabídkou poradenství, společných marketingových programů, prodejních školení a sdílením nejvhodnějších postupů k zajištění úspěšnosti poskytovatelů řízených služeb. Řešení Genesys Managed Services nabízí firemnímu sektoru přední poskytovatelé služeb jako například BT, Deutsche Telekom, France Telecom, Verizon, Qwest, Rogers, XO, West, EDS, NTT, Telstra a Reliance.

*  Ocenění se vztahuje na všechny tři hlavní zeměpisné oblasti –  tichomořskou část Asie (2006), Severní Ameriku a EMEA (2005).
** Analytici společnosti Frost & Sullivan udělili Genesys ocenění na základě mnoha kritérií, mezi něž patřily schopnost rozpoznat na trhu výzvy, hybné síly i omezení, vývoj strategií, metody odezvy na dynamiku trhu a velikost tržního podílu společnosti v každé oblasti.

Témata článku: Frost, Centra, West

Nejnovější komentáře

Přidat příspěvek
reklama
reklama