Fujitsu zajišťuje cloudové služby pro Toyotu

Společnost Fujitsu, největší světový dodavatel ICT řešení pro business, oznámila zahájení spolupráce v oblasti cloudových služeb s australskou pobočkou největší světové automobilky Toyota Motor Corporation. Špičkové cloudové technologie Fujitsu zajistí Toyotě bezpečný a spolehlivý chod klíčového systému TUNE Dealership Management System (DMS).

Cloudové služby společnosti Fujitsu nabízejí bohaté možnosti přizpůsobení řešení na míru každého zákazníka a stanovení nejvýhodnější výše platby za jejich využívání v závislosti na konkrétní implementaci. Pro společnost Toyota bylo vytvořeno ucelené řešení pro sledování spotřeby jednotlivých IT zdrojů, a to přesně na míru potřebám firmy. Flexibilní tříletá smlouva zároveň umožňuje využívání a úhradu služeb v měsíčních intervalech – nejsou tedy nutné dlouhodobé platby či další paušály a Toyota tak může, v případě potřeby, kdykoli pozměnit svou strategii.

„DMS systém TUNE je podstatnou součástí našeho úspěchu,“ řekl James Scott, Divisional Manager Information Systems Division společnosti Toyota Australia. „Pro tento projekt potřebujeme důvěryhodného partnera a špičkového poskytovatele cloudových řešení, což služby společnosti Fujitsu v této oblastí splňují. Díky nim máme nyní k dispozici robustní a bezpečné IT řešení.“

Nové provozní prostředí zajistí DMS systému Toyoty mnohem vyšší dostupnost, spolehlivost a ochranu dat. Všichni členové obchodní sítě TUNE tak získávají garanci mnohem efektivnějšího a rychlejšího zpracování TUNE DMS operací, než tomu bylo dosud. Provoz cloudu je přitom maximálně efektivní, protože při minimálním zatížení zajišťuje výpočetní výkon pouze jeden server, jakmile si však provozované aplikace vynutí více výkonu a zdrojů, dojde automaticky k rozšíření systémových prostředků podle aktuálních požadavků.

„Blahopřejeme společnosti Toyota k jejich rozhodnutí o novém směru strategického rozvoje TUNE DMS,“ uvedl Cameron McNaught, Group Executive Director divize Solutions and Cloud Services společnosti Fujitsu pro oblast Austrálie a Nového Zélandu. „Díky přesunutí tohoto klíčového systému do cloudu získá Toyota spolehlivější a flexibilnější prostředí, které uspokojí i nároky na budoucí rozšíření, které si vyžádá postupné přidávání nově registrovaných obchodních zástupců.“

Systém TUNE má po přesunutí provozu do cloudu rychlejší odezvu, zvýšenou stabilitu dat a spolehlivější zabezpečení. Celý systém pro obchodní transakce je nyní rovněž jednoduší pro uživatele. Obchodní zástupci společnosti Toyota tak mohou pracovat mnohem efektivněji.

„Dlouhodobá – již dvaatřicetiletá – spolupráce společností Fujitsu a Toyota Australia je důkazem vysoké důvěry a spolehlivosti, kterou toto partnerství přináší,“ doplnil Rod Vawdrey, Chief Executive Officer zastoupení Fujitsu pro Austrálii a Nový Zéland. „Je nám ctí, že můžeme pokračovat ve spolupráci s největší automobilkou světa a přispívat k jejímu dalšímu růstu.“

Témata článku: Toyota, James, Motor, Scott, Division