Fleishman-Hillard zajišťuje PR služby i pro oblast spotřební elektroniky a drobných domácích spotřebičů společnosti Philips

Sektor spotřební elektroniky a drobných domácích spotřebičů společnosti Philips zahájil v České republice spolupráci s agenturou Fleishman-Hillard, jednou z největších světových firem v oboru public relations. Po sektorech osvětlení a zdravotní techniky tak bude mít Fleishman-Hillard na starosti komunikaci kompletního portfolia společnosti Philips.

„Spolupráci s agenturou Fleishman-Hillard jsme v České republice zahájili na začátku roku 2010. Připravovali jsme společně komunikaci několika projektů v oblasti osvětlení a zdravotní techniky. Spolupráce se velmi osvědčila, a proto nás těší, že nyní můžeme využít PR služeb i v oblasti spotřební elektroniky a drobných domácích spotřebičů,“ říká Jiří Hauptmann, Senior Manager Public Relations Consumer Lifestyle pro střední a východní Evropu.

Fleihsman-Hillard bude pro sektor spotřební elektroniky a drobných domácích spotřebičů společnosti Philips zajišťovat od 1. listopadu 2010 kompletní servis v oblasti media relations, event managementu, podpory PR kampaní a média monitoringu. Využije tak rozsáhlé zkušenosti z oblasti spotřební elektroniky.

Témata článku: Public Relations, Philips, Public, Lifestyle, Event, Senior