reklama

ETARGET výhradním dodavatelem kontextové reklamy pro Lidovky.cz

Společnost eTarget se dohodla na rozšíření spolupráce s mediální skupinou MAFRA a od 1. listopadu se stane výhradním dodavatelem kontextové reklamy pro nově spuštěný server Lidových noviny s názvem Lidovky.cz.

Praha, 31. října 2005 – Společnost ETARGET, významný dodavatel "pay-per-click" placených výsledků vyhledávání na českém, slovenském a maďarském trhu, se od 1. listopadu 2005 stane výhradním dodavatelem kontextové reklamy pro nově spuštěný server Lidových novin Lidovky.cz.  „MAFRA a ETARGET spolupracují již od února roku 2004 a volba ETARGETU pro Lidovky.cz je jen potvrzením úspěšnosti této spolupráce,“ uvádí k rozšíření spolupráce Petr Marek, obchodní ředitel mediální skupiny MAFRA, a.s." Kontextové odkazy ETARGET budou uveřejňovány u každého článku na serveru Lidovky.cz. To podle statistik NetMonitoru znamená téměř 54 milionů zobrazených inzerátů měsíčně.
Igor Léska, manager pro strategická partnerství společnosti ETARGET dodává:„Těší nás, že náš systém kontextové reklamy si největší mediální skupina v ČR cení natolik, že se rozhodla nám svěřit i svůj nejnovější zpravodajský projekt.“

 

ETARGET dnes kromě serveru Lidovky.cz poskytuje kontextové odkazy i na další weby vydavatelství MAFRA, mezi které patří veškeré obsahové portály skupiny IDNES. V systému společnosti ETARGET se neplatí za zobrazení odkazu, ale až za kliknutí na něj. Mezi slova, o která je v rámci kontextové reklamy největší zájem, patří například vozík, klávesnice nebo stěhování, jejichž cena překračuje 20 Kč za jedno kliknutí.

Témata článku: Igor, Click

Nejnovější komentáře

Přidat příspěvek
reklama
reklama