ETARGET uzavřel dohodu o akvizici reklamních systémů Adcontext a NewLinx

Praha, 1. února 2007 - Společnost ETARGET, největší dodavatel cílené on-line reklamy v regionu střední Evropy, oznamuje akvizici výměnného bannerového systému NewLinx a pay-per-click služby Adcontext. Na základě dohody s jejich provozovatelem, společností Computer Press, a. s., převezme zákazníky i reklamní plochy NewLinx a Adcontextu, na kterých se nově začnou zobrazovat odkazy ETARGETU.

Systém Adcontext se s 260 partnerskými servery řadil mezi největší dodavatele pay-per-click reklamy v ČR. Jeho úspěch však byl do značné míry závislý na síle portálů mateřského vydavatelství (Computer Press, a. s. provozuje např. Živě.cz nebo MobilMania.cz). ETARGET na druhé straně disponuje různorodějším portfoliem partnerských serverů, širší zákaznickou základnou a mezinárodním zázemím. Společnosti Computer Press tak mohl nabídnout výhodné smluvní podmínky, které jí do budoucna umožní soustředit se především na poskytování základních služeb, které přímo souvisejí s provozem portálů a vydáváním tištěných titulů.

Předmětem dohody bylo i převzetí služby NewLinx. Ta představuje unikátní řešení pro provoz a správu proužkové reklamy. Zaregistrovaným serverům umožňuje inzerovat formou bannerové reklamy na jiných serverech zapojených do systému, přičemž za každé zobrazení „partnerského“ banneru získávají automaticky nárok na zobrazení svého banneru dle nastaveného cílení. Výměnný bannerový systém NewLinx spolu s výrazně rozšířeným pay-per-click systémem nabídne zákazníkům ETARGETU zcela nové možnosti pro koncipování provázaných cílených reklamních kampaní na internetu.

„Služby Adcontext i NewLinx si vedly velmi dobře. V souvislosti s progresivní strategií firmy a v souladu s tím, že se oba produkty dostaly mimo core byznys Computer Pressu, jsme hledali silného partnera, který by měl a mohl dále rozvíjet jak Adcontext, tak NewLinx. Takovým subjektem společnost ETARGET nepochybně je“, říká Jaroslav Martinec, obchodní ředitel Computer Press, a. s.

„On-line reklama v ČR má za sebou průkopnická léta, kdy musela dokázat podnikatelům, že inzerovat na internetu se vyplatí. Teď přichází doba, kdy se jednotliví poskytovatelé o své zákazníky budou muset poprat. Je pravděpodobné, že na trhu nakonec zbude místo jen pro pár silných hráčů. Věříme, že spojení s Adcontextem a NewLinx nám umožní si nadále udržet náskok před našimi soupeři,“ dodává Marcel Vašš, marketingový ředitel ETARGET, a. s.

Témata článku: Byznys, Press, Click

Nejnovější komentáře

Přidat příspěvek