Etarget se zaměří už jen na kontextovou reklamu

5. dubna 2007
Nový SimplyMEPIS 6.5
Praha, 5. dubna 2007 - V souvislosti s ukončením bannerové reklamy k 1. dubnu 2007 oznámila společnost Etarget, největší dodavatel cílené on-line reklamy v regionu střední Evropa, že se nadále hodlá plně věnovat pouze kontextové reklamě, kterou její zákazníci nejvíce požadují a také využívají.

Kontextová reklama, v níž klient platí pouze za klik na odkaz (PPC - Pay Per Click), se ukázala být nejefektivnějším produktem v on-line reklamě. Zadavatel v ní totiž zaplatí pouze za konkrétní kliknutí čtenáře na odkaz, který jej zavede přímo na webovou stránku inzerenta. Tyto odkazy se objevují při zadání hledaného termínu do fulltextových vyhledávačů, nebo při článcích, jejichž obsah je shodný s produktem, který inzerent nabízí. Své produkty klient popíše prostřednictvím tzv. klíčových slov. Ta si zákazník určuje při zadání do Etargetu sám (Jak ETARGET funguje).

"Součástí naší firemní strategie je cílená orientace na kontextovou reklamu, zpoplatňovanou formou PPC", uvedl Marcel Vašš, marketingový ředitel Etarget, a. s. "Proto jsme se rozhodli k 1.4. ukončit poskytování služeb v oblasti bannerové reklamy, o níž byl mezi našimi zákazníky - a to jak stálými tak potenciálními - podstatně menší zájem. Věříme, že tento krok nám pomůže k ještě většímu rozvoji reklamy kontextové, která už dnes v tomto segmentu trhu dominuje", dodal M. Vašš.

Etarget umožňuje zobrazování inzertních odkazů na 276 prestižních portálech (ATLAS, iDNES, LUPA, QUICK, VOLNÝ a další) už deset minut po zadání. Odkaz je zveřejněn zdarma a inzerent platí pouze v případě, že jeho inzerát někoho zaujme. Skládá se z titulku, stručného popisu služby nebo výrobku a webové adresy, která vede na jeho stránku. Tento systém tak eliminuje náklady na inzerci a přesnější orientaci na cílové skupiny potenciálních zákazníků. Mottem Etargetu je "Proč nabízet vaše produkty těm, kdo o ně nemají zájem - oslovte přesně ty, kteří je hledají."

Témata článku: Click, Quick

Nejnovější komentáře

Přidat příspěvek