reklama

EET od T-Mobile: výběr z pěti zařízení a garance funkčnosti

T-Mobile představí širokou nabídku řešení EET, prodej spustí od 15. 8. 2016 a připravuje pro zákazníky sérii celorepublikových workshopů, kde budou mít možnost seznámit se s nabídkou a vyzkoušet si všechny nabízené varianty. Zařízení lze zaplatit jednorázově nebo rozložit do splátek, tedy na počátku nemusí zákazník zaplatit téměř nic. Měsíční poplatek za pořízení a provoz se bude pohybovat od 425 Kč. Na všechny varianty řešení se vztahuje možnost slevy 5000 Kč na dani.

T-Mobile také v servisních balíčcích garantuje opravu zařízení nejpozději do následujícího kalendářního dne, takže podnikatelé mají jistotu, že vždy splní své zákonné povinnosti. Operátor počítá s tím, že zákazníci začnou za službu platit až od 1. 12. 2016, a tím získají možnost seznámit se se zařízením.

„T-Mobile jako jediný z operátorů nabízí pět variant produktů a služeb, a to od plně mobilních po all-in-one pokladny. Zákazník si tak vybere přesně to, co nejvíc vyhovuje jeho potřebám. Řešení lze využívat v různých odvětvích a zároveň mezi sebou kombinovat,“ říká Martin Záklasník, ředitel marketingu pro firemní segment T-Mobile, a doplňuje: „T-Mobile bude nabízet k EET další doplňkové služby, jako je například základní nastavení terminálu. Náš vyškolený pracovník terminál zapojí a ve spolupráci se zákazníkem i nastaví vše potřebné pro komunikaci se servery Ministerstva financí. Zákazník tak dostane plně funkční řešení, kdy už nic dalšího nemusí nastavovat a může se věnovat svému podnikání.“

Technologickým dodavatelem je společnost Wincor-Nixdorf, co je největší výrobce pokladních systémů v ČR. „Jsme hrdí, že si nás T-Mobile vybral jako technologického partnera a projevil tak důvěru v naše produkty a služby. Jednotlivé části řešení byly zvoleny na základě hloubkového průzkumu trhu, tedy potřeb a očekávání českých živnostníků, malých a středních firem. Podařilo se nám sestavit komplexní škálu kvalitních a uživatelsky přívětivých zařízení, ze kterých si snadno vybere každý podnikatel, ať už je jeho obor podnikání jakýkoliv. Součástí balíčků je i možnost akceptace platebních karet. Být jedničkou na trhu pokladních systémů znamená být zákazníkům nablízku jako silný partner v oblasti technické podpory a servisu. Všichni naši zákazníci a také zákazníci T-Mobile se mohou spolehnout, že v případě závady přijede profesionální servisní technik přímo na jejich provozovnu a opraví porouchané zařízení nejpozději druhý den od nahlášení poruchy,“ komentuje Stanislav Zrcek, jednatel společnosti Wincor Nixdorf s.r.o.

Aktuální informace a popis jednotlivých T-Mobile řešení pro elektronickou evidenci tržeb naleznou zájemci na: https://www.t-mobile.cz/etrzby

Témata článku: Mobile, Wincor Nixdorf

reklama