reklama

ecommerce.cz získala ocenění v soutěži Microsoft Industry Awards 2008

Softwarová společnost ecommerce.cz získala prestižní ocenění Finalista v soutěži Microsoft Industry Awards 2008 v kategorii Nejlepší řešení pro bankovnictví, pojišťovnictví a správu financí. Do finále soutěže se společnost ecommerce.cz probojovala s řešením komplexního loterijního systému pro internetové sázení eBet System pro společnost SAZKA, a.s.

Důvody úspěchu v soutěži spočívají především v komplexnosti, náročnosti a rozsahu celého řešení a velmi významném přínosu pro zákazníka. Nasazení komplexního loterijního systému pro internetové sázení eBet System pro společnost SAZKA, a.s. v lednu letošního roku představovalo jednu z nejzásadnějších a nejrozsáhlejších změn v naší sázkové historii. Přes svou náročnost systém koncovým uživatelům zajišťuje maximální komfort, bezpečí a široké možnosti využití.

Svojí architekturou, zabezpečením či náročností na výkon se eBet System společnosti ecommerce.cz velmi podobá například jakékoliv bankovní aplikaci. Získané ocenění Microsoft Industry Awards 2008 právě v kategorii Nejlepší řešení pro bankovnictví, pojišťovnictví a správu financí podtrhuje kvalitu, spolehlivost a bezpečnost nasazeného řešení eBet System.

„Úspěch ve finále soutěže Microsoft Industry Awards 2008 v tak vážené kategorii, jakou je Nejlepší řešení pro bankovnictví, pojišťovnictví a správu financí, si velmi ceníme a i s ohledem na velmi silnou konkurenci v soutěži jej považujeme za vysoce prestižní záležitost. Dokládá to naše schopnosti při adopci a implementaci nových technologií a obecně uznávaných a podporovaných standardů v robustních a velmi náročných aplikacích pro naše zákazníky,“ komentoval výsledky soutěže Radek Sedlář, předseda představenstva společnosti ecommerce.cz.

Ocenění Microsoft Industry Awards společnost Microsoft každoročně uděluje svým nejlepším partnerům, kteří vyvíjí řešení a aplikace na platformě Microsoft a využívají nové technologie v řešeních pro zákazníky. Hodnotícím kritériem při výběru jednotlivých řešení byl především rozsah projektu a přínos pro zákazníka.

Témata článku: Microsoft, Bezpečnost

reklama