reklama

Druhé výročí Citrix Authorized Support Centra na Slovensku

Desítky vyřízených asistenční hovorů měsíčně: PosAm, vedoucí poskytovatel IT řešení, nabízí vysokou úroveň technické podpory pro zákazníky Citrixu.

Praha, 13. září, 2005 — Citrix Systems, vedoucí světová společnost v oblasti řešení pro přístupovou infrastrukturu, dnes ohlásila 2. výročí otevření svého prvního Citrix autorizovaného Support Centra (ASC) ve východní Evropě, konkrétně na Slovensku. Od října 2003 mohou slovenští zákazníci společnosti Citrix využívat prvního autorizovaného Support Centra provozovaného společností PosAm, která poskytuje nejvyšší úroveň lokální technické podpory ve slovenském jazyce. Jedním z cílů společnosti Citrix je udržet si dohled nad veškerou odbornou technickou podporou svých zákazníků. Proto se Citrix spojil s několika partnery, aby poskytl jejich zákazníkům služby autorizovaných Support Center. Autorizované Citrix Support Centrum provozované společností PosAm patří mezi sedm prvních zařízení tohoto druhu v Evropě.

Společnost PosAm poskytuje již dva roky slovenským a českým zákazníkům lokální podporu a také možnost telefonicky využít služeb Citrix Certified Administrátorů 24 hodin denně, sedm dní v týdnu, kteří jsou schopni efektivně a profesionálně poradit a odpovídat na dotazy ve slovenském jazyce. PosAm zaměstnává pět Citrix Certified Administrátorů (CCA) a dva Citrix Certified Enterprise Administrátory (CCEA), kteří vyřídí za měsíc v průměru desítky asistenčních hovorů měsíčně. Podstupují také pravidelné školicí programy společnosti Citrix, aby si udrželi stále aktuální kompetence.

“PosAm nám pomáhá zajišťovat tu nejlepší technickou podporu našich koncových zákazníků na Slovensku a v České republice, což jsou pro nás velmi důležité trhy,” řekl Ondřej Marek, regionální marketingový manažer pro střední a východní Evropu společnosti Citrix Systems. “Všechny partnerské společnosti prošly náročným certifikačním procesem, a neustále jsou školeny v odstraňování nedostatků produktů společnosti Citrix. Jsme rádi, že díky PosAmu, jedné z nejrychleji rostoucích společností na Slovensku, můžeme poskytovat vynikající servis a lokální podporu našich společných zákazníků a vyřešit jejich specifické nároky a problémy.“

 „Máme  za sebou významné a úspěšné projekty a věříme, že partnerství s Citrixem je ten správný způsob, jak dále zkvalitňovat služby současným i budoucím zákazníkům. Otevření Support Centra Citrixu nám umožnilo dosáhnout vyšší úrovně spokojenosti zákazníků a přístup k lepším obchodním příležitostem,“ řekl generální ředitel PosAm s r. o. Marian Marek. „To znamená, že zákazníci mají přístup k potřebným informacím nonstop 24 hodin denně. Naši Citrix Certified Administrátoři pomáhají slovenským zákazníkům, aby se nezbytné informace plynule a neporušeně dostaly k jejich zaměstnancům, dodavatelům a obchodním partnerům. Nemůžeme si dovolit žádné prostoje, neboť každá hodina bez informací může znamenat ztrátu stovky tisíc korun.“

PosAm byl v roce 2004 také jmenován Citrix Platinum Solution Advisorem a úspěšně implementoval velké množství Citrix projektů ve veřejném i soukromém sektoru – např. ve společnostech Datacentrum (informační centrum pro ministerstvo financí), Allianz-Slovenská pojišťovna nebo Slovenské elektrárny.

O společnosti PosAm

Společnost PosAm, spol. s r. o., patří už více než třináct let k předním dodavatelům komplexních informačních systémů na slovenském trhu. PosAm realizuje řešení IT infrastruktury a SW především pro větší podniky a instituce. Dokazuje to nejen certifikát kvality ISO 9001:2000, ale i desítky certifikovaných odborníků, kteří jsou schopni implementovat technologie renomovaných společností, jakými jsou Hewlett-Packard, Microsoft, IBM, Oracle a Citrix. Tým více jak 150 kvalifikovaných odborníků, působících na území České a Slovenské republiky, dokáže uspokojit i ty nejnáročnější domácí i zahraniční klienty. Firma se orientuje hlavně na systémy pro podporu a rozvoj procesů  řízení, document management a komunikace. Spoléhá na prověřený systém zákaznické podpory. PosAm už implementoval množství unikátních řešení v pojišťovnictví, v bankovním sektoru, v průmyslu i ve státní správě. V každé z těchto oblastí se podařilo zlepšit hlavní a podpůrné procesy klientů. Více informací naleznete na www.posam.sk

O společnosti Citrix

Citrix Systems, Inc. (Nasdaq:CTXS) je vedoucím světovým dodavatelem řešení pro přístupovou infrastrukturu a renomovanou firmou v oblasti bezpečného přístupu pro podniky i jednotlivce. Produkty Citrix používá každý den více než 160 000 organizací na celém světě. Přístupový software Citrix, služby a zařízení poskytují lidem bezpečný a snadno spravovatelný přístup na vyžádání k pracovním informacím – odkudkoliv. K zákazníkům Citrix patří 100 % společností zařazených do prestižního seznamu Fortune 100, 99% společností ze seznamu Fortune 500 a 97% společností ze seznamu Fortune Global 500. Společnost Citrix má sídlo ve Fort Lauderdale v USA, pobočky ve 22 zemích světa, alianční partnery ve více než 100 zemích a přes 6200 distribučních a aliančních partnerů. Více informací naleznete na stránkách http://www.citrix.com

Témata článku: Microsoft, Citrix, Support, Allianz, Fort

Nejnovější komentáře

Přidat příspěvek
reklama
reklama