Dobrý web získal certifikaci Google Analytics Authorized Consultant

Vysoká odbornost a dlouhodobá práce konzultačního centra Dobrý web v oblasti webové analytiky byla oceněna udělením certifikace Google Analytics Authorized Consultant. Tento certifikát ve spojení s titulem Google AdWords Qualified Company, který Dobrý web získal již v roce 2006 jako první v ČR, potvrzuje dlouhodobě vysokou úroveň nabízených služeb v oblasti internetového marketingu.

Udělení certifikátu Google Analytics Authorized Consultant (GAAC) společnosti Google pro konzultační centrum Dobrý web předcházelo důkladné ověření referenčních projektů implementace systému Google Analytics a odborných znalostí londýnským týmem Google Analytics. „Certifikací od společnosti Google si velice vážíme především z toho důvodu, že před jejich udělením Google u žadatelů velmi důkladně ověřuje, zda daný subjekt splňuje přísná kritéria, která potvrzují vysokou odbornost a rozsáhlé praktické zkušenosti v dané oblasti,“ říká Luboš Plotěný, vedoucí konzultačního centra Dobrý web.

Kromě služeb zaměřených na systém Google Analytics, které zahrnují audit nastavení systému, správnou implementaci či kompletní outsourcing webové analytiky a jejichž ucelený přehled lze najít na www.dobryweb.cz/sluzby-google-analytics/, Dobrý web pravidelně pořádá také školení Google Analytics. V květnu mimo jiné zorganizoval úspěšnou celodenní konferenci na téma Web Analytics, na níž se podílelo také několik fundovaných zahraničních řečníků.

Úroveň služeb centra Dobrý web hodnotí velmi kladně také samotní klienti. „Google Analytics jsme používali i předtím, než jsme v této oblasti začali spolupracovat s Dobrým webem. Ukázalo se však, že zdaleka nevyužíváme všechny možnosti, které nám tento nástroj nabízí. Až po úpravě nastavení od Dobrého webu, jsme schopni detailně sledovat vše, co je pro nás důležité. Nástroj nám poskytuje základní informace o chování uživatelů na webu Hypoteční banky, díky kterým jim můžeme usnadnit práci s našimi stránkami a web tak lépe obchodně využít. Neocenitelná je i možnost přesně sledovat efektivitu a návratnost investic do jednotlivých reklamních aktivit,“ říká Josef Drobílek, marketingový specialista Hypoteční banky.

„Čím více certifikovaných partnerů na českém trhu budeme mít a čím intenzivnější vzdělávání o tomto zdarma dostupném analytickém nástroji pro firemní sektor zrealizujeme, tím vyšší úrovně online marketingu, větší efektivity a návratnosti investic mohou české firmy dosáhnout,“ říká Filip Hráček,Account Strategist českého Googlu, který je zároveň držitelem certifikátu konzultanta pro Google Analytics a dodává: „I proto jsme velmi uvítali odbornou konferenci na téma „Web analytics“, kterou pořádalo právě centrum Dobrý web.“

Více informací o Google Analytics najdete na analytics.google.com.

Témata článku: Google Analytics, Analytics, Google AdWords