DNS představuje nové logo, firemní identitu a web

Společnost DNS a.s., distributor s přidanou hodnotou, představuje po více než patnáctiletém působení na českém trhu nové firemní logo, korporátní identitu a spouští nové webové stránky www.dns.cz. Na tvorbě loga, webu a veškerých grafických materiálů se v průběhu loňského roku podílela kreativní agentura Virklis.

Novému logu DNS vévodí trojrozměrná smyčka znázorňující pružnost a velké množství řešení, které společnost nabízí. Dominantní oblouk ve smyčce odkazuje na zkušenosti firmy a vyjadřuje „doručení“ řešení k zákazníkovi. Protiváhu utvářejí litery použité pro název „dns“, které vyjadřují stabilitu, ale zároveň evokují energii a dynamiku. Logo je doplněno claimem „better way“, který představuje její velké know-how a lepší cestu, kterou DNS nabízí.

Cílem změny bylo při zachování kontinuity a jasné návaznosti na historii společnosti reflektovat její vývoj za posledních 15 let. Do nového loga se promítá další rozměr podnikání DNS, vzájemná provázanost a harmonie, se kterou společnost propojuje svět techniky a technologií s obchodními partnery a koncovými uživateli. Trojrozměrná uzavřená smyčka představuje jednotu a pevné spojení těchto tří hlavních pilířů.

„Nový claim „better way to“ doprovázející nové logo vyjadřuje naši aktuální ambici. Chceme být pro naše obchodní partnery první volbou mezi konkurencí. Chceme, aby spolupráce s DNS měla významný přínos pro všechny spolupracující strany. Víme, že konkurence nespí a pracuje na trhu se svým arzenálem. Děláme vše pro to, aby naše technická i obchodní řešení představovala tu nejlepší možnost pro naše zákazníky tak, aby volba partnerství s DNS byla vždy tou lepší cestou,“ říká Petr Poláček, ředitel společnosti DNS.

Společnost DNS se během svého úspěšného, více než patnáctiletého působení na českém trhu, vyvinula ve velmi úspěšnou a sebevědomou firmu – distributora s přidanou hodnotou –s obratem dosahujícím téměr 2 miliardy korun. Takového úspěchu firmě pomáhá dosahovat 70 zaměstnanců jejích 7 divizí – Dell, HP, nově Hitachi, Huawei, IBM, Infrastruktura a SW.

Témata článku: Logo, Claim