reklama

DIRECT Pojišťovna startuje byznys se SAS Digital Marketing

Dynamická a inovativní – taková je charakteristika jedné z nejrychleji rostoucích neživotních pojišťoven na trhu. Se stejnou měrou a energií, s jakou nabízí zákazníkům prostřednictvím svých produktů dynamiku a inovace, přistupuje DIRECT Pojišťovna k výběru komplexních řešení, která jí umožňují lépe poznat své zákazníky, porozumět jim a uzpůsobit nabídku jejich konkrétním potřebám. DIRECT Pojišťovna zvolila společnost SAS a v současné době probíhá implementace několika řešení a nástrojů.

Analýza aneb umění najít, zpracovat, interpretovat data a profitovat

Analýza zákaznických dat a data mining jsou nástroje, bez kterých se dnes a především do budoucna finanční instituce jen stěží obejdou. DIRECT Pojišťovna se rozhodla využít všechny přednosti řešení SAS Enterprise Miner, které umožňuje zpracovávat dostupná zákaznická data v hodnotné a dále využitelné informace. „Díky nástroji na analýzu zákaznických dat můžeme lépe cílit jak na nové zákazníky, tak využít benefitů řešení pro zákazníky stávající,“ říká Daniel Koiš, Head of CRM DIRECT Pojišťovny.SAS Enterprise Miner umožňuje zaměstnancům DIRECT Pojišťovny segmentovat zákazníky nebo vyvíjet prediktivní modely za použití široké řady nástrojů – rozhodovací stromy, regresní modely či neuronové sítě a porovnávat a interpretovat komplexní modely.

Řízení kampaní zefektivní a vyhodnotí komunikaci

Na řešení SAS Enterprise Miner navazuje SAS Campaign Management – nástroj, který v současné době již využívá či implementuje většina finančních institucí v České republice (např. Česká spořitelna, Raiffeisenbank a řada dalších).Díky campaign managementu pro řízení kampaní lze jednoduše zvýšit prodeje prostřednictvím řízené komunikace se zákazníkem. Umožňuje automatizovat přímou komunikaci jak na potenciální, tak na stávající zákazníky do všech komunikačních kanálů (direct mail, call centrum atd.). „DIRECT Pojišťovna tak zajistí vhodné a personalizované nabídky pro zákazníka ve správný čas a správným kanálem,“ říká Lucie Staňková, Business Consultant společnosti SAS. Každý kontakt se zákazníkem je automaticky zaznamenán, výsledek změřena opět vyhodnocen pro další komunikaci. Komplexní komunikační cyklus = neustálé zlepšování komunikace s klientem.

Prvenství mezi lokálními pojišťovnami

Komponenta SAS Digital Marketing je prvkem, který v nasazených řešeních ve společnosti DIRECT Pojišťovny hraje důležitou roli. Do budoucna nabízí širokou škálu multimédií, kterou lze využít pro efektivní marketingové kampaně – e-mail, SMS nebo MMS, a to vše jak jednotlivě, tak v rámci multikanálové komunikace. DIRECT Pojišťovna je první pojišťovnou na českém trhu, která se rozhodla konsolidovat a řídit komunikaci do všech přímých kanálů včetně elektronických.

Témata článku: Direct, MMS, Daniel

reklama