reklama

Diamantové oko 2005 zná své vítěze

20. prosince 2005
Vše o domácím digitálním videu
12. ročník návštěvnické ankety o nejlepší produkt a expozici na veletrzích Invex – Digitex zná své vítěze. Dle hlasů odevzdaných prostřednictvím SMS zpráv a anketních formulářů měla letos v Brně nejlepší expozici společnost ZONER software, s.r.o. a nejlepším produktem se v očích návštěvníků stal program Zoner Photo Studio 8.

Tradiční návštěvnická anketa Diamantové oko letos proběhla v inovovaném zábavném formátu. Interaktivní rámec ankety umožnil sledovat průběžný stav hlasování a hlasující návštěvníci mohli vyhrát každý den řadu lákavých cen. V anketě mohl každý návštěvník veletrhu hodnotit prezentace vystavovatelů a výrobky, služby a technologie, které byly vystavovány ve všech nomenklaturách na veletrzích INVEX a DIGITEX. Nejlepší exponáty a expozice byly vybírány pomocí SMS zpráv nebo vyplněných anketních formulářích, na webu a v časopisech mediálních partnerů.

 

Samotná anketa je vyhlašována  ve dvou hlavních kategoriích: Diamantové oko – Nejlepší produkt a Diamantové oko – Nejlepší expozice.  Své hodnocení v letošním roce prostřednictvím Diamantového oka získalo takřka 120 produktů a přes 100 firemních expozic.  Po odečtení duplicit bylo odevzdáno celkem 6832 platných hlasů.

 

Vyhlášeny byly také ceny mediálních partnerů soutěže na základě volby redakcí odborných časopisů:

 

Kategorie Nejlepší produkt pro domácího uživatele (Jak na počítač) - Zoner Photo Studio 8.

Kategorie Nejlepší produkt pro digitální fotografii (DIGIfoto) - Canon EOS 5D.

Kategorie Nejlepší počítačový produkt (Computer) - Windows Media Center.

Kategorie Nejlepší produkt pro podnikové informační systémy (Connect) - Astaro Security Gateway.

Kategorie Nejlepší mobilní zařízení (Mobility) - telefon Nokia N70

Kategorie Nejlepší herní HW a zařízení (Doupě) - Sony Playstation Portable

Témata článku: Ankety, Canon EOS, Canon EOS 5D, Playstation Portable, Sony Playstation, Windows Media Center, EOS

Nejnovější komentáře

Přidat příspěvek
reklama
reklama