reklama

Dětský čin roku se Seznam.cz

15. května 2010
Test osmi výkonných grafik

Nadační fond Dětský čin roku se v letošním roce spojil se silným partnerem, společností Seznam.cz. Důvodem ke spolupráci jsou podobné cíle, tedy nenásilné vzdělávání dětí a podpora jejich dobrých skutků. Projekt Dětský čin roku se tak rozrostl o sedmou kategorii, pojmenovanou pomoc n@ webu. Ta bude zahrnovat všechny dobré skutky, které děti vykonají v souvislosti s prostředím internetu.

Novinka, tedy kategorie pomoc n@ webu je speciálně vytvořena pro spolupráci se společností Seznam.cz. „Rádi bychom odměnili děti, které se například zastanou svého kamaráda v situaci, kdy čelí útokům na sociálních sítích, anebo objeví podezřelý email či se dostanou do jiné nepříjemné situace spojené s virtuálním světem,“ vysvětlila spolupráci s NF Dětský čin roku Rita Gabrielová, PR manažerka Seznam.cz. „Těší nás, že můžeme projekt obohatit o příběhy z virtuálního světa, protože to je svět, který dnes děti zajímá a ovlivňuje,“ řekl Ján Živný, marketingový ředitel společnosti Whirlpool CR, která je zakladatelem projektu.

Do projektu Dětský čin roku se mohou zapojit děti, které udělaly něco dobrého, byť by šlo o zdánlivou maličkost, všimly si dobrého skutku svého stejně starého kamaráda nebo nějakým způsobem dobro podpořily. Děti mohou své příběhy sepsat a zaslat poštou či prostřednictvím internetových stránek www.detskycinroku.cz do 25. září 2010. Následovat bude hlasování dětí pro semifinálové příběhy, které vybere porota. Ocenění budou slavnostně vyhlášeni v prostorách Staroměstské radnice 1. prosince 2010.

Pravidla Dětského činu roku

  • do projektu se mohou zapojit žáci základních škol, speciálních základních škol a studenti primy až kvarty osmiletých gymnázií
  • pravdivou zprávu o svých dobrých skutcích žáci napíší v maximálním rozsahu 2 stran A4 (ale samozřejmě může být i výrazně kratší!)
  • mohou informovat také o dobrém činu, který vykonaly jiné děti
  • do projektu je možné poslat i zprávu o kolektivním dobrém skutku (je třeba uvést, kolik dětí ho realizovalo)
  • skutky, o nichž děti píší, musí být skutečné, nesmyšlené
  • pro zařazení skutku do konkrétního Dětského činu roku není podstatná doba, kdy se odehrál, ale sepsání a odeslání příspěvku
  • příspěvky musí být odesílány s vědomím školy, obecně prospěšné instituce, občanského sdružení nebo spolku, které děti navštěvují, a rodičů
  • nositelem ocenění Dětský čin roku se stává ten výherce, kdo vykonal dobrý skutek; ten, kdo sepíše zprávu o oceněném činu, získává věcnou odměnu a jeho škola, obecně prospěšná instituce, občanské sdružení nebo spolek, který navštěvuje, pak dar 10 000 korun na školní pomůcky

Organizátor projektu:

  • Nadační fond Dětský čin roku

Hlavní partner projektu:

  • Whirlpool CR

Záštita nad projektem:

  • Primátor hl. města Prahy
  • Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR
  • Ministerstvo zdravotnictví ČR

Partneři projektu:

  • Seznam.cz
  • EP line
  • Městská policie Praha
  • Ogilvy Public Relations
  • ČRDM
  • Restaurant Střelecký ostrov

Mediální partneři projektu:

  • Učitelské noviny
  • Alík.cz
  • ČRo2

Témata článku: Whirlpool, Public Relations

reklama