reklama

Datové schránky v Unicorn Univers

27. července 2009
Týden Živě: Facebook a Twitter

Od 1. listopadu 2009 budou všechny české právnické osoby přijímat korespondenci od orgánů veřejné moci výhradně elektronicky prostřednictvím datových schránek. Společnost Unicorn nabídne unikátní službu pro příjem a pokročilou komunikaci nad datovými zprávami uvnitř jednotlivých firem.

Zákon č. 300/2008 Sb. upravuje způsob komunikace s orgány veřejné moci. Od 1. listopadu 2009 ukládá právnickým osobám povinnost přijímat korespondenci od orgánů veřejné moci výhradně elektronicky prostřednictvím datových schránek, opačným směrem lze komunikovat i běžnou papírovou formou. Zřizovatelem datových schránek je Ministerstvo vnitra České republiky a provozovatelem Česká pošta.

Unicorn přichází na trh s pokročilou nadstavbou datových schránek České pošty, která svým zákazníkům nabízí uchovávání datových zpráv bez časového omezení. Zásadním vylepšením je především možnost další komunikace nad jednotlivými datovými zprávami v podobě plánování a zadávání úkolů, možnost delegace zpracování datových zpráv na pověřené pracovníky, řízený oběh datových zpráv organizací s širokými možnostmi vlastního nastavení či pokročilá správa přístupových práv. Manažeři firem tak budou moci datové zprávy nejen číst, ale plánovat nad nimi úkoly pro své podřízené a kdykoli kontrolovat stav jejich plnění. Datové schránky Unicorn Universe jsou určeny pro právnické osoby.

Služba bude spuštěna 1. srpna 2009, ale objednat si ji můžete již dnes. Nezávaznou objednávku lze učinit na internetových stránkách www.datoveschrankyunicornuniverse.eu. Cena služby bude od 490 Kč měsíčně, není jakkoli limitována počtem uživatelů a s jejím spuštěním není spojen žádný zřizovací poplatek. Nemusíte instalovat žádný software, kupujete pouze službu, do které se přihlásíte přes internetový prohlížeč kdykoli a kdekoli budete chtít.

Službu je později možno kdykoli rozšířit na plnohodnotný informační systém pro řízení firmy Unicorn Universe.

 

Témata článku: Unicorn

reklama