Datart komunikuje se svými zákazníky i prostřednictvím Twitteru

Jeden z největších prodejců spotřební elektroniky Datart nově informuje o svých aktivitách, atraktivních akcích a novinkách a odpovídá na dotazy prostřednictvím účtu na mikroblogové síti Twitter.

Mikroblogová síť Twitter je ideálním prostředníkem pro okamžité předávání zpráv, rad a tipů. Po síti Facebook se tak jedná o další významný komunikační a informační kanál, který začínají mít v rostoucí oblibě i čeští uživatelé. Informace twitterového konta Datartu je nyní možné sledovat jak na dedikované webové adrese http://twitter.com/DATARTcz, tak i prostřednictvím syndikovaného zpravodajství RSS či celé řady mobilních aplikací. K uživatelům Twitteru se tak mohou nové zprávy neboli „tweety“ dostat naprosto bezprostředně.

Společnost Datart proto považuje své twitterové konto DATARTcz za ideální prostředek pro informování svých zákazníků a příznivců. V reálném čase je tak může upozornit na probíhající akce, nové služby nebo na výjimečné nové výrobky. Obsahem tweetů neboli pípnutí by ale výhledově měly být i zajímavosti a novinky ze světa bílé, šedé i černé spotřební elektroniky. A zejména by měl tento kanál sloužit k posílení přímé komunikace se zákazníky - k zodpovídání dotazů, radám ohledně nákupů či pomoci při řešení spotřebitelských problémů.

Rozsah každého tweetu je omezen 140 znaky a podobá se tak SMS zprávě. Sledovat informace z kanálu DATARTcz mohou jak registrovaní uživatelé Twitteru, tak i neregistrovaní návštěvníci stránky http://twitter.com/DATARTcz. Pouze registrovaní uživatelé Twitteru se ale mohou stát takzvanými „followery“ účtu DATARTcz a komunikovat pak s Datartem obousměrně. Navíc budou o aktualizacích na účtu DATARTcz informováni automaticky, ať už v rámci své stránky na Twitter.com nebo pomocí nejrůznějších počítačových a mobilních aplikací.

Přehledné vysvětlení fungování twitterového účtu DATARTcz naleznete zde:
http://www.datart.cz/spolecnost/spolecnost-pro_media-tiskove_zpravy-datart_twitter_vysvetleni.html