D-LINK ZAHAJUJE NOVÝ PROGRAM PRO EVROPSKÉ PARTNERY: PARTNER+

LONDÝN – 9. září 2005 – Společnost D-Link dokazuje svou pozornost, kterou věnuje jednotlivým prodejním kanálům, zahájením nového programu pro channel partnery nazvaného Partner+.

D-Link Partner+ je program zaměřený na zvýšení úrovně školení a podpory a také na zvýšení marží pro prodejce s přidanou hodnotou a systémové integrátory společnosti D-Link. Program rovněž nabízí zajímavou přechodovou cestu pro partnery konkurence hledající ziskovou alternativu k jejich stávajícím dodavatelům.

 

Partner+ se jednoznačně odlišuje od programů konkurence, neboť používá strukturu bez rozdělení na vrstvy a tudíž umožňuje podporu těch partnerů, kteří mají nejvyšší odbornost a tudíž mohou koncovému zákazníkovi nabídnout nejlepší služby. Program je jednoznačně definován tak, aby podpořil strategii společnosti D-Link v Evropě a zaměřuje se na ty oblasti trhu, kde partneři programu Partner+ budou moci v budoucích letech získat nejvíce příležitostí k růstu tržeb i příjmů, jako jsou přepínače s možností správy nebo zabezpečení.

 

„Naši channel partneři jsou pro náš další úspěch v Evropě klíčoví,” říká Kevin Wen, prezident společnosti D-Link Europe.  „Program Partner+ byl navržen s ohledem na obchodní požadavky našich partnerů s cílem zajistit, aby jim byla poskytnuta odpovídající úroveň podpory, technického školení a přístup k produktovým řešením. Hodnocení našich partnerů podle jejich odbornosti zajišťuje vysokou kvalitu služeb pro koncové zákazníky a tudíž i vyšší zisky pro firmy partnerů,” uzavírá Wen.

 

Program Partner+ byl s předstihem zahájen v Německu, ve Švýcarsku a v Rakousku již v průběhu května a od té doby se do něj zapojilo více než 60 prodejců s přidanou hodnotou a systémových integrátorů.

 

„Rozhodli jsme se zapojit se do programu Partner+, abychom byli schopni nabídnout našim zákazníkům alternativní řešení k produktům hlavních hráčů na trhu, což nám společnost D-Link umožnila – nyní jsme schopni nabídnout zajímavější ceny bez kompromisu v oblasti kvality a podpory,” říká Timo Graser, prodejní technik společnosti System Informations z Německa. „Zaujala nás spravedlivá struktura programu, která bere ohled na odbornost spíše než na velikost společnosti a která poskytuje možnost atraktivních marží,” dodal Graser.

 

Členové programu Partner+ mohou získat:

  • Podporu a servis – včetně prodejní podpory, podpory nabídkového pracoviště, finanční podporu pro oblast marketingu a čtvrtletní rabaty v závislosti na splnění dohodnutých prodejních cílů.
  • Školení a certifikaci – pořádání místních certifikačních kurzů zaměřených na přepínače, zabezpečení a bezdrátové produkty
  • Přístup k marketingovým nástrojům společnosti D-Link prostřednictvím zabezpečeného extranetu pro partnery – včetně prezentací nejdůležitějších technologií, datových listů, materiálů, srovnání produktů a marketingových šablon

 

Program Partner+ je zaváděn souběžně s programem xStack, což je integrovaná kampaň na podporu řady spravovatelných přepínačů společnosti D-Link určené pro zákazníky z řad velkých podniků (viz samostatná tisková zpráva). 

 

„S programem Partner+ máme ambiciózní plány a zahájení programu ve všech evropských zemích v lednu 2006 posílí podporu, kterou je společnost D-Link schopna svým partnerům poskytnout. D-Link bude nadále podporovat partnery prostřednictvím výhod spojených s programem, ale budeme se snažit zajistit, aby jejich úsilí bylo podpořeno také naší marketingovou strategií,” doplnil Wen.

Témata článku: D Link, D-Link, Partner, Shell

Nejnovější komentáře

Přidat příspěvek