Čtvrtá verze publikačního systému Amadeo přináší významné novinky a dále zefektivňuje práci uživatelů

Amadeo, český dodavatel webových řešení a služeb, uvádí čtvrtou verzi stejnojmenného univerzálního publikačního systému. Nová verze nepřináší pouze změny v samotném jádru aplikace, ale hned celou řadu vylepšení s cílem dále zvýšit produktivitu uživatelů při tvorbě a editaci informací na webu.

Spolu s tradičním důrazem na maximální dodržení standardů, zabezpečujícím maximální přístupnost webů nejrůznějším skupinám návštěvníků, se vývojářský tým Amadeo opět zaměřil na své motto a zároveň hlavní přání většiny uživatelů – tedy „snadno a rychle na web“. Mezi hlavní cíle, vytýčené také na základě každodenní intenzívní komunikace se stávajícími uživateli nad jejich potřebami, patřilo vizuální sjednocení administračního rozhraní, další zpřehlednění editačních postupů či zjednodušení práce s užitečnými moduly. Nové technologie jsou ukryty také v jádru systému. Jako příklad může sloužit nová funkce automatického spouštění služeb, kterou lze univerzálně využít třeba pro stahování a převod dat z externích zdrojů apod.

Novinky, které potěší uživatele i administrátory

Kromě kompletního sjednocení postupu práce napříč uživatelským rozhraním a optimalizace jádra byla dále rozšířena i nabídka modulů. Novinkou je modul pro načítání externích dat a jejich automatizované publikování na webu, přepracován byl i modul registrace, který nyní umožňuje snadné přihlášení či odhlášení odběru tiskových zpráv, newsletterů apod. Zcela nové je také rozšíření umožňující automatické přihlášení uživatelů do partnerské zóny webu (intranet/extranet) z podnikové sítě, doslova „na jedno kliknutí“. Ke všem představeným novinkám mají navíc již nyní přístup všichni zákazníci, kteří využívají předplatného pro aktualizace i odbornou technickou podporu.

Na co se můžeme těšit v budoucnu?

Plány vývoje modulárního systému Amadeo rozhodně nekončí s vydáním čtvrté verze a sehraný tým vývojářů již nyní započal s vývojem dalších zásadních vylepšení a nových modulů, které budou moci všichni zákazníci kdykoliv a snadno implementovat dle svých stávajících potřeb. Připravován je přechod na novou verzi interního textového editoru (špičkový open source editor TinyMCE) i nový modul Katalog, umožňující pohodlnou práci s univerzálními metadaty u článků, pokročilé třídění, vyhledávání apod. Pracuje se také na podpoře schvalovacích procedur, verzování či historie dokumentů, které mají ulehčit práci editorům webů z firemního prostředí, kde je proces přípravy a schvalování novinek a dokumentů víceúrovňový.

Amadeo si získává nové zákazníky

Na výhody modulárního publikačního systému Amadeo nově vsadí například společnosti Alfatex Móda, Bioveta, Logotex, REICO investiční společnost České spořitelny (realizováno ve spolupráci se společností Fragaria Sophia Solutions či obec Bukov.),

„Kvalitní webová prezentace znamená konkurenční výhodu pro komerční společnosti, stejně tak je ale dobrou vizitkou každého města a obce,“ doplňuje Petr Hruban, ředitel projektu Amadeo.cz. „Weby státních institucí i místních samospráv musí být maximálně přístupné – a to i hendikepovaným spoluobčanům. Amadeo proto garantuje svým uživatelům plnou podporu webových standardů a kompatibilitu s dostupnými internetovými prohlížeči.“

O Amadeo.cz

Tým Amadeo se zaměřuje na web design a web content management, kde čerpá z vlastních bohatých zkušeností a praxe. Mezi hlavní aktivity patří dodávka kompletních internetových prezentací na klíč, vzdálená správa webového obsahu klientů či poradenství v oblasti marketingu přes internet.

Vlastní publikační systém Amadeo nové generace nabízí četné rozšiřující funkce a praktické přídavné moduly, vše s důrazem na maximálně jednoduché a přehledné uživatelské rozhraní. Systém je unikátní také tím, že jeho vznik řídila skupina manažerů a analytiků s bohatými zkušenostmi s využitím internetu jako marketingového nástroje.

Témata článku: Open source, Apod, Web Design, Sophia, Motto

Nejnovější komentáře

Přidat příspěvek