reklama

Corel představuje nové vedení pro zajištění dalšího růstu společnosti

Maidenhead, UK – 16. července 2007 – Společnost Corel (NASDAQ:CREL; TSX:CRE) dnes oznámila změny ve struktuře organizace. Snaží se tak podpořit svou budoucí vizi,  expanzi na světovém trhu i strategii budoucího růstu. Záměrem jsou samozřejmě lepší služby pro zákazníky. Díky akvizici InterVidea v prosinci roku 2006 společnost Corel posílila své vedoucí postavení na mezinárodním trhu digitálních médií a produktivity.

Digitální média představují vše od tvorby domácího videa a DVD, až po produktové řady softwaru pro digitální fotografii a grafiku. Zvýšená produktivita zahrnuje software pro ilustraci, design a také kancelářské sady. V těchto oblastech se společnost zaměřuje převážně na firmy a SME trhy.

Strukturální změny jsou podpořeny novým vedením. Bývalý vedoucí prodeje pro severní část trhu, Brett Denly, byl dnešním dnem povýšen do funkce ředitele prodejů EMEA. Na této pozici bude zodpovídat za řízení činnosti klíčových prodejních kanálů v Evropě, na Blízkém východě a v Africe.

Povýšen byl také Daniel Weisbeck, který bude od dnešního dne zastávat funkci ředitele pro mezinárodní marketing v oblasti Asie, Evropy, Blízkého východu a Afriky. Jeho úkolem je kontrolovat místní produktový management, zodpovídat za marketing obchodních kanálů, Public Relations a marketingové programy pro mezinárodní trh. Jeho budoucí marketingové snahy na mezinárodním trhu musí být v souladu se strategií ústředního vedení společnosti, jehož hlavním cílem je mezinárodní expanze.

Společnost Corel rozhodla také o povýšení Jussiho Arrovary, který bude na postu ředitele pro mezinárodní prodejní operace řídit nadnárodní zákaznickou podporu pro Evropu            a asijské tichomořské regiony.

Corel rozvíjí své aktivity pomocí investování a soustředění se na klíčové směry trhu. Společnost plánuje zvýšit regionální podporu skrze výhradní vedení jednotlivých obchodních kanálů, v nichž plánuje rozšiřovat distribuci. Jedná se především o OEM, eStore, eCommerce a samozřejmě tradiční distributory a licencované kanály.

Témata článku: Software, Corel, Public Relations, Marketing

Nejnovější komentáře

Přidat příspěvek
reklama
reklama